این دو شرکت اعلام کردند آمازون فروش آنلاین خودروهای هیوندای را در ایالاتمتحده از سال آینده آغاز خواهد کرد و مشتریان میتوانند در صفحه اینترنتی آمازون مواردی مانند خرید خودرو و زمانبندی تحویل را از طریق نمایندگی محلی هیوندای انجام دهند.
به گزارش ایسنا، این قرارداد گسترش قراردادی است که دو سال پیش برای گسترش نمایشگاه دیجیتال هیوندای در سایت آمازون اعلام شد و مشتریان را قادر میسازد تا یک وسیله نقلیه را انتخاب، قیمت را مقایسه و یک فروشنده را برای تکمیل فروش پیدا کنند.
هیوندای اولین نمایشگاه دیجیتال خود را در آمازون در سال 2018 راه اندازی کرد و آخرین نسخه در نمایشگاه خودرو لس آنجلس معرفی شد.
طبق گزارش رویترز، مدیرعامل هیوندای موتور در بیانیهای گفت: «همکاری با یکی از مشتریمحورترین سازمانهای جهان، فرصتهای باورنکردنی را به همراه ما به گسترش مجموعهمان، رشد شبکه فروش، انتقال به برقیسازی و تحقق آینده تحرک هوشمند باز میکند.»