وویا پشن ؛ خودرویی از برند اروپایی دانگ فنگ! (+تصاویر)

وویا پشن پلاگین هیبرید در کابین میزبان نمایشگر سراسری است که ۱.۴ متر طول دارد و در این قاب گسترده ۳ صفحه نمایش حضور دارد. هر کدام از این نمایشگرها، ۱۲.۳ اینچی هستند. علاوه بر این ها، وویا پشن یک نمایشگر ۹ اینچی لمسی مخصوص تنظیمات صندلی ها و سیستم تهویه دارد.

عصر ایران-  وویا برندی جوان متعلق به دانگ فنگ است که در زمینه محصولات برتر و باکیفیت فعالیت دارد. یکی از جدیدترین اعضا خانواده وویا با نام پشن (Passion) در چین وارد فاز پیش فروش شده است. قیمت پایه این سدان پلاگین هیبرید 36700 دلار است.

برند وویا در برنامه فروش اروپایی دانگ فنگ قرار دارد. دانگ فنگ اخیرا شاسی بلند وویا فری را روانه بازار نروژ کرده است.

وویا فری در نروژ
وویا فری
شاسی بلند الکتریکی وویا فری
وویا فری

وویا پشن پلاگین هیبرید یک سدان بزرگ محسوب می شود زیرا از منظر ابعاد برابر با 5088 میلیمتر در طول، 1970 میلیمتر در عرض و 1515 میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته است. فاصله بین محورهای آن نیز 3000 میلیمتر است.

برای آنکه مقیاس دقیق تری از اندازه وویا پشن داشته باشید باید بگوئیم که در مقایسه با ب ام و سری5 حدود 152 میلیمتر طولانی تر و 102 میلیمتر عریض تر است. در ارتفاع نیز 49 میلیمتر برتری با وویا است.

وویا پشن پلاگین هیبرید در کابین میزبان نمایشگر سراسری است که 1.4 متر طول دارد و در این قاب گسترده 3 صفحه نمایش حضور دارد. هر کدام از این نمایشگرها، 12.3 اینچی هستند. علاوه بر این ها، وویا پشن یک نمایشگر 9 اینچی لمسی مخصوص تنظیمات صندلی ها و سیستم تهویه دارد.

در حالت آپشن نیز نمایشگر هداپ، تشخیص چهره، گرم کن فرمان، سیستم تهویه 4 نقطه ای و نمایشگر برای ردیف دوم به امکانات خودرو افزوده می شود.

وویا پشن پلاگین هیبرید از سیستم تعلیق بادی تطبیقی استفاده می کند که تجربه بسیار دلچسبی از رانندگی را به سرنشین های خودرو انتقال می دهد.

در بخش پیشرانه، ترکیبی از تپنده 4 سیلندر 1.5 لیتری توربو با 136 اسب بخار خروجی و دو موتور الکتریکی به کار گرفته شده است. موتور الکتریکی جلو 177 اسب بخار تولید می کند و موتور عقب 218 اسب بخار. مجموع خروجی پیشرانه 530 اسب بخار و گشتاور 810 نیوتن متر است.

پیشرانه بنزینی در واقع افزاینده برد حرکتی و نقش ژنراتور باتری را دارد. باتری 25.6 کیلووات ساعت امکان پیمایش 262 کیلومتر در حالت الکتریکی خالص و 1260 کیلومتر در حالت ترکیبی را فراهم می کند.

وویا پشن پلاگین هیبرید

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان