نصیری قهرمان وزنه‌ برداری جوانان جهان شد (+عکس)

نصیری در دوضرب کار خود را با مهار وزنه ۱۹۷ کیلوگرم آغاز کرد و در ادامه وزنه ۲۰۲ را بالای سر برد. نماینده شایسته کشورمان با ثبت همین وزنه و رسیدن به حدنصاب مجموع ۳۶۸ کیلوگرم طلای وزنه‌ برداری جوانان جهان را از آن خود کرد.

 وزنه‌بردار شیرازی تیم ملی وزنه‌برداری جوانان با ثبت 6 حرکت صحیح و با رسیدن به حدنصاب 371 کیلوگرم با اقتدار قهرمان دسته 96 کیلوگرم مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی جوانان جهان شد.

به گزارش ایرنا، رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جوانان جهان از روز 24 آبان ماه در شهر گوادالاخارا مکزیک آغاز شده است. در این دوره از رقابت‌ها 229 ورزشکار دختر و پسر از 48 کشور جهان حضور دارند.

پیکارهای دسته 96 کیلوگرم جوانان جهان بامداد امروز (چهارشنبه) برگزار شد که نماینده کشورمان علیرضا نصیری به روی تخته رفت.

در مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی جوانان جهان که به میزبانی مکزیک در حال برگزاری است، علیرضا نصیری ملی‌پوش دسته 96 کیلوگرم ایران در حرکت یک‌ضرب ابتدا وزنه 158 کیلوگرم را مهار کرد، سپس وزنه 164 را بالای سر برد و در حرکت سوم با ثبت رکورد 166 کیلوگرم بعد از نمایندگان ژاپن و ترکمنستان که وزنه‌ 167 کیلوگرم را مهار کرده بودند در جایگاه سوم ایستاد و صاحب مدال برنز شد.

 علیرضا نصیری بر سکوی قهرمانی جوانان جهان

علیرضا نصیری بر سکوی قهرمانی جوانان جهان

نصیری در دوضرب کار خود را با مهار وزنه 197 کیلوگرم آغاز کرد و در ادامه وزنه 202 را بالای سر برد. نماینده شایسته کشورمان با ثبت همین وزنه و رسیدن به حدنصاب مجموع 368 کیلوگرم طلای جوانان جهان را از آن خود کرد، با این حال در حرکت سوم هم با صلابت پشت وزنه 205 کیلوگرم ایستاد و با مهار این وزنه و رسیدن به حدنصاب 371 کیلوگرم، 4 کیلوگرم بیشتر از ماتیاکوف ترکمنستانی وزنه زد و با اقتدار دو طلای دوضرب و مجموع جهان را به مدال برنز یک‌ضرب خود اضافه کرد.

در این دسته ماتیاکوف از ترکمنستان با رکورد 367 کیلوگرم نایب قهرمان شد و نیشیکاوا از ژاپن با رکورد 362 کیلوگرم روی سکوی سوم ایستاد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان