استفاده از ۲۵۰۰ بسیجی برای نظارت بر بازار کالاهای اساسی

پاکار اظهارداشت: در حوزه سلامت هر هفته ۴۰ پزشک داوطلب با هماهنگی جهاد سازندگی به مناطق محروم اعزام می شوند و همچنین در حوزه معیشت فقط سال گذشته چند ۱۰۰ جهیزیه تقدیم کشاورزان شد.

  فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت جهاد کشاورزی گفت: بسیج در جهاد تبیین توانست با حضور بیش از 2500 بسیجی وزارت جهاد کشاورزی در بحث نظارت بازار کالاهای اساسی همکاری داشته باشد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا، «مهرداد پاکار» در همایش سراسری 50 هزار نفری بسیجیان وزارت جهاد کشاورزی به مناسبت هفته بسیج که با حضور وزیر جهاد کشاورزی در سالن خوشه برگزار شد، ضمن تبریک هفته بسیج و گرامیداشت یاد بنیانگذار شجره طیبه بسیج در انقلاب اسلامی افزود: مقام معظم رهبری هفته بسیج را فرصتی برای ارائه حرکت های بزرگ می دانند که توسط امام راحل در این کشور پایه گذاری شده است.

فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت جهاد کشاورزی تصریح کرد: این هفته فرصتی است که یاد کنیم از حماسه ها و اقدامات ارزشمندی که بسیج بیش از چهاردهه داشته است.

وی اظهار داشت: مقام معظم رهبری بارها و بارها تاکید کردند امروز در وزارت انقلابی وزارت جهاد کشاورزی مدنظر داریم بسیج فراتر از یک جمله و یک کلمه باشد، بسیج مرز جغرافیایی، قومی و سنی ندارد و مختص طیف خاصی در این کشور نیست.

پاکار بسیج را یک فرهنگ دانست و گفت: بسیج به فرموده مقام معظم رهبری در این وزارتخانه و کل کشور سیاسی است اما سیاست زده و جناحی نیست، بسیج عمیقا متدین است اما متحجر و خرافی نیست، بسیج طرفدار علم است اما علم زده نیست.

فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت جهاد کشاورزی اضافه کرد: بسیج به دنبال جذب حداکثر است به طوری که امروز بیش از 80 درصد کارکنان وزارت جهاد کشاورزی جز بسیج هستند چون مقام معظم رهبری می فرمایند هر کسی که قلب او برای استقلال این کشور می تپد او بسیجی است اما خادمین شما در وزارت جهاد کشاورزی در یکسال اخیر با همین رویکرد پا به میدان خدمتگزاری گذاشتنند و در احیای جهاد سازندگی کوشیدند.

وی با بیان اینکه بسیج در همه بحران ها در کنار وزارت جهاد کشاورزی است، افزود: در زلزله خوی، بسیج وزارت جهاد کشاورزی بیش از 50 هزار مترمربع سرپناه موقت برای دام مردم تهیه کرد، همچنین در زلزله هرمزگان و سیل فیروزکوه و دماوند کنار کشاورزان عملیات لایروبی کردن درختان گردو را انجام دادند و کمک کردند.

پاکار اظهارداشت: در حوزه سلامت هر هفته 40 پزشک داوطلب با هماهنگی جهاد سازندگی به مناطق محروم اعزام می شوند و همچنین در حوزه معیشت فقط سال گذشته چند 100 جهیزیه تقدیم کشاورزان شد.

به گفته وی، در حوزه اشتغال و خدمات عمومی با کمک سازمان های مربوطه توسط سازمان امور عشایری و منابع طببیعی، جاده عشایری و جاده بین مزارع را ایجاد کردند و در حوزه علمی و ترویجی 30 کتاب تالیف و 10 ها مقاله ارایه دادند و در زمینه اجتماعی و فرهنگی در کنار سازمان ها و مراکز مربوطه وزارت جهاد کشاورزی بودند.

وی افزود: بسیح وزارت جهاد کشاورزی با بیش از 50 هزار بسیجی در میدان تحقق اهداف و ماموریت های این وزارتخانه است، بنابراین دراین هفته میز خدمت در نماز جمعه های سراسر کشور با حضور وزیر جهاد کشاورزی، معاونین ، مدیران کل و روسای سازمان های دراستان ها برگزار می شود تا پاسخگوی کشاورزان باشند.

وی تصریح کرد: مقام معظم رهبری به بسیجیان گام دوم و امروز انقلاب اسلامی و پاسداران توصیه کرد؛ اول بسیجی بمانید، پاسداران از پاسداری کنند تا ما هم بسیجی بمانیم قدر خود را بدانید اما تفاخر نکنید، دشمن را بشناسید اهل بصیرت باشید در میدان جنگ غافل گیر نشوید رشد معنوی را افزایش بدهید.

وی اضافه کرد: بسیج باید بن بست شکن و آزاداندیش باشد یعنی استقلال فکری داشته باشیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان