کشف تریاک در بار زغال (فیلم)

با توقف کامیونت حامل مواد، در بازرسی اولیه معلوم شد که ۳۰ کیلوگرم تریاک در کارتن‌های زغال جاسازی و پنهان شده تا با هم رنگ شدن مواد با بار، جلب توجه نکند، اما با هوشمندی عوامل پلیس خوشبختانه این بار موادمخدر نیز کشف و خودرو نیز متوقف شد.

 رییس پلیس مبارزه با موادمخدر قزوین با اشاره به کشف 30 کیلوگرم تریاک در این استان، گفت: قاچاقچیان موادمخدر را درون بار زغال جاسازی کرده بودند که با هوشمندی پلیس ناکام شدند.

سرهنگ فرهاد علی بیگی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، ضمن بیان جزییات این خبر، تصریح کرد: با کسب خبر مبنی بر حمل مقادیر زیادی موادمخدر درون یک دستگاه کامیونت باری که از کرمان به سمت رشت در حرکت بود، موضوع در دستور کار ماموران مبارزه با موادمخدر این استان قرار گرفت.

وی اضافه کرد: با انجام اقدامات فنی مشخص شد خودروی مورد نظر قصد دارد در ادامه مسیر خود، از قزوین به استان های شمالی کشور عبور کند.

سرهنگ علی بیگی ادامه داد: با توقف کامیونت حامل مواد، در بازرسی اولیه معلوم شد که 30 کیلوگرم تریاک در کارتن‌های زغال جاسازی و پنهان شده تا با هم رنگ شدن مواد با بار، جلب توجه نکند، اما با هوشمندی عوامل پلیس خوشبختانه این بار موادمخدر نیز کشف و خودرو نیز متوقف شد.

به گفته این مسوول انتظامی، در این رابطه 2 متهم نیز دستگیر شده و پس از تشکیل پرونده، برای ادامه مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

رییس پلیس مبارزه با موادمخدر استان قزوین خاطرنشان کرد: جاسازی موادمخدر درون خودروهای باری و سواری از شگردهای متداول قاچاقچیان محسوب می‌شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان