گزارش مشرق از تحولات سرزمین‌های اشغالی/ روز ۴۵

گسترده‌ترین حمله راکتی به تل آویو از آغاز عملیات طوفان الاقصی

مقاومت فلسطین در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی، گسترده ترین حمله راکتی به تل‌آویو از زمان آغاز عملیات هفت اکتبر را انجام داد.

سرویس جهان مشرق - «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم موقت صهیونیستی بامداد سه‌شنبه از دیدار خود و اعضای کابینه جنگ با خانواده‌های اسرای صهیونیست خبر داد. نتانیاهو درباره این جلسه مدعی شد: «به آنها گفتم که بازگرداندن گروگان‌ها یک مأموریت مقدس است و به آن متعهد هستم». وی همچنین ادعا کرد: «تا زمانی که بازداشت‌شدگان به خانه‌های خود برنگردند، حماس نابود نشود و اطمینان حاصل کنیم که دیگر تهدیدی از سوی غزه وجود ندارد، ما متوقف نمی‌شویم».

منابع آگاه مصری و دیپلمات‌های غربی در قاهره، جزئیات جدیدی در خصوص طرح آمریکایی - اسرائیلی «کوچ اجباری ساکنان نوار غزه» فاش کردند. طرحی که ایالات متحده آمریکا تلاش دارد در میان کشورهای عربی ترویج دهد و آنها را به مشارکت فعال در آن ترغیب کند، تا پوششی عربی برای تغییر بافت جمعیتی در نوارغزه، که دارای جمعیتی حدود 2.3 میلیون نفر است، بیابد.

یک منبع آگاه مصری به روزنامه العربی الجدید، گفت: پایداری مقاومت در نوار غزه کمک زیادی به اصلاحات مکرر طرح‌های غرب و آمریکا در رابطه با نوار غزه و آینده آن کرد. زیرا تصور اولیه‌ای که تل‌آویو قبل از شروع تجاوز به دولت آمریکا و برخی حامیان غربی ارائه کرده بود، شامل برآوردهای میدانی از قدرت مقاومت و جنبش حماس بود که بسیار از کمتر از توانمندی واقعی آن برای مقابله با اشغالگران بود، امری که موجب ایجاد سردرگمی گسترده در برنامه‌های دولت آمریکا شد.

به گفته این منبع، تل‌آویو در آغاز تجاوز، چشم‌اندازی را به دولت آمریکا ارائه کرد که حاکی از، نابودی بخش عمده‌ای از توانمندی‌های مقاومت حداکثر ظرف دو هفته بود که طی آن حجم عظیم، گسترده و بی‌سابقه‌ای از آتش را علیه مقاومت و مردم غزه استفاده کرد. این سناریو با هدف جلب حمایت آمریکا در قبال فشارهایی که در خصوص شدت بمباران‌ها و حملات اسرائیل وجود داشت، طرح شده بود.

در حوزه میدانی نیز گردان‌های سرایا القدس اعلام کرد که نظامیان صهیونیست و خودروهای نظامی آن‌ها را در «ابراج شیخ زاید» در شمال نوار غزه، هدف حملات توپخانه‌ای قرار دادیم. حزب الله لبنان نیز در بیانیه‌ای اعلام کرد که پادگان صهیونیستی «زبدین» مزارع شبعا واقع در مناطق اشغالی لبنان را هدف قرار دادیم و رژیم صهیونیستی در این حملات تلفات داد.

حزب الله در بیانیه دیگری اعلام کرد که در راستای حمایت از مردم مقاوم غزه، صبح امروز راس ساعت10:30 با سلاح مناسب، نیروهای پیاده رژیم صهیونیستی در تله الکرنتینا در نزدیکی پایگاه «حدب یارون» را هدف قرار دادیم. پیش از این نیز حزب الله لبنان اعلام کرده بود که در جدیدترین حمله خود، یک مرکز نظامی دیگر رژیم صهیونیستی را هدف قرار داده است.


تحولات روز چهل و پنجم عملیات طوفان الاقصی

گسترده ترین حمله راکتی به تل آویو از آغاز عملیات طوفان الاقصی

23:43 - رئیس کمیته‌های حقوق بشر وابسته به سازمان ملل: آنچه اکنون در نوار غزه در جریان است، هولوکاست و نسل‌کشی است.

23:33 - هواپیماهای اسرائیلی خانه‌ای را در غرب اردوگاه النصیرات در مرکز نوار غزه بمباران کردند که طی آن تا این لحظه یک زن شهید و شمار زیادی هم زخمی شدند.

22:28 - جنبش جهاد اسلامی اعلام کرد که زیاد النخاله دبیرکل این جنبش و اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس تلفنی در رابطه با آخرین تحولات جنگ در غزه و مذاکرات در مورد مبادله اسرا با رژیم صهیونیستی گفتگو کردند.

21:43 - تلویزیون رژیم صهیونیستی "کان": اسرائیل به انعقاد قرارداد مبادله اسرا چراغ سبز نشان داده است و منتظر پاسخ حماس است.

21:29 - ولید العمری مدیر دفتر الجزیره در فلسطین: حمله موشکی اخیر قسام از غزه به تل آویو، بزرگ‌ترین حمله موشکی از آغاز جنگ بود که مناطقی وسیع و شهرهای اصلی اسرائیلی را دربرگرفت و اگر قدس و حیفا را درنظر نگیریم، موشک‌های قسام مسافت 120 کیلومتری در عمق اراضی اشغالی را طی کرده است.

21:25 - دشمن همچنان در خصوص آتش‌بس در غزه تعلل می‌کند. زاهر جبارین مسئول دفتر شهدا، اسرا و مجروحان در جنبش حماس در گفتگو با المیادین تاکید کرد: دشمن صهیونیستی همچنان در خصوص آتش‌بس در غزه تعلل می‌کند. چارچوبی کلی برای هرگونه توافقی تعیین کرده‌ایم که شامل آتش‌بس است و این شرط ما برای اجرای کامل این آتش‌بس است.

21:09 - ابو عبیده سخنگوی گردان‌های قسام: طی 72 ساعت گذشته، 60 خودروی زره پوش و نظامی ارتش صهیونیستی از جمله 10 نفربر را منهدم کردیم. همچنان درگیری‌های شدید با نیروهای دشمن در چند محور در نوار غزه ادامه دارد.

20:45 - شبکه 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که همزمان با حمل موشکی اخیر قسام از غزه به تل آویو و مناطق اطراف آن، آژیر خطر در 129 نقطه ر اراضی اشغالی به صدا درآمده است.

20:32 - افزایش آمار شهدای غزه. دفتر اطلاع‌رسانی دولت غزه اعلام کرد: از زمان شروع جنگ علیه باریکه غزه تاکنون بیش از 13300 نفر شهید شده‌اند. 5600 نفر از شهدا کودک و 3550 نفر دیگر هم زن هستند.

تصاویر حزب الله از هدف قرار دادن مواضع رژیم صهیونیستی

19:56 - رسانه‌های عبری زبان اعلام کردند که یک هواپیمای شرکت اسرائیلی "ال عال" پس از به صدا درآمدن آژیر خطر در تل آویو مسیر پرواز خود را تغییر داده است.

19:41 - پایگاه خبری عبری زبان "کود کود" اعلام کرد که حمله موشکی اخیر قسام به تل آویو، شدیدترین حمله به این شهر از آغاز نبرد طوفان الاقصی در هفتم اکتبر بوده است. صدای انفجارهای مهیبی در بخش‌های وسیعی از مرکز فلسطین اشغالی از جمله تل آویو شنیده شده است. سازمان ستاره سرخ داود اعلام کرد که گزارش‌هایی از اصابت موشک‌های قسام به تل آویو دریافت کردیم.

19:37 - منابع عبری زبان اعلام کردند که موشک‌های قسام به ریشون لتسیون و فرودگاه بین‌المللی بن‌گوریون رسیده است.

19:36 - گردان‌های قسام شاخه نظامی حماس اعلام کرد که در پاسخ به کشتار غیرنظامیان در غزه، شهر اشغالی تل آویو را هدف حمله موشکی قرار داده است. در پی حمله موشکی گسترده قسام به تل آویو، آژیر خطر در بخش‌های وسیعی از اراضی اشغالی از جنوب تا مرکز و شمال به صدا درآمده است.

19:04 - شبکه 13 تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که 6 الی 7 پهباد از جنوب لبنان مناطق شمالی فلسطین اشغالی را مورد حمله قرار دادند.

19:01 - شهادت 217 فلسطینی در کرانه باختری از هفتم اکتبر. وزارت بهداشت فلسطین در بیانیه‌ای از شهادت یک جوان مجروح دیگر در جنین خبر داد. این وزارتخانه اعلام کرد که از آغاز نبرد طوفان الاقصی در غزه در هفتم اکتبر گذشته، 217 فلسطینی در حملات اشغالگران اسرائیلی به کرانه باختری به شهات رسیدند.

صحنه هایی که در غزه هر روز رخ می‌دهد

18:59 - حمله پهبادی مجدد به شمال فلسطین اشغالی منابع عبری زبان از حمله پهبادی مجدد به مناطقی در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند. برخی منابع اعلام کردند که 5 پهباد به منطقه اصبع الجلیل در شمال فلسطین اشغالی حمله کردند.

18:41 - «تدروس آدهانوم» مدیرکل سازمان بهداشت جهانی: ما از حمله اسرائیل به بیمارستان اندونزیایی در غزه احساس وحشت می‌کنیم. نباید کادر پزشکی و درمانی و غیرنظامیان به ویژه در داخل بیمارستان‌ها مورد رعب و وحشت قرار گیرند.

18:17 - اشرف القدره سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین در غزه: دشمن صهیونیستی پس از ارتکاب جنایت علیه بیمارستان شفا، اکنون بیمارستان اندونزیایی در شمال نوار غزه را به پادگان نظامی تبدیل کرده است. هیچ ضمانتی توسط اشغالگران در مورد کریدورهای امن برای انتقال مجروحان و آوارگان از بیمارستان اندونزیایی معتبر نیست.

هک پایگاه اینترنتی سری سرویس‌های امنیت داخلی رژیم صهیونیستی شاباک

18:14 - یک کارشناس امنیتی اسرائیلی از هک پایگاه اینترنتی سری سرویس‌های امنیت داخلی رژیم صهیونیستی "شاباک" خبر داد.

17:36 - منابع عبری زبان اعلام کردند که آژیر خطر در منطقه کرم ابو سالم در مجاورت غزه به صدا درآمده است.

17:08 - شبکه عبری زبان کان اعلام کرد که درگیری‌ها با حزب الله در مرزهای شمالی به شدت ادامه دارد و در پی حمله موشکی این جنبش خسارات سنگینی به یکی از پایگاه‌های ارتش رژیم صهیونیستی در منطقه برانیت وارد آمده است.

16:41 - بمباران و شلیک گسترده گلوله به سمت بیمارستان اندونزیایی در غزه توسط اشغالگران اسرائیلی. تانک‌های اسرائیلی از بامداد امروز دوشنبه این بیمارستان را محاصره کردند.

15:55 - جنبش حماس اعلام کرد که رژیم صهیونیستی یکی دیگر از مدارس آژانس آنروا وابسته به سازمان ملل را در اردوگاه البریج در مرکز نوار غزه بمباران کرده که طی آن بیش از 10 فلسطینی شهید و شمار زیادی هم زخمی شدند. حماس طی بیانیه‌ای تاکید کرد که بمباران وحشیانه مدرسه وابسته به آنروا که زنان و کودکان آواره و بی‌سرپناه آنجا اسکان داده شده بودند و طی آن ده‌ها نفر شهید و مجروح شدند، جنایتی وحشیانه و بی احترامی به آژانس آنروا و سازمان ملل است.

15:44 - منابع عبری زبان اعلام کردند که حملات موشکی امروز حزب الله از لبنان به شمال فلسطین اشغالی، شدیدترین حملات از آغاز جنگ در غزه بوده است. این رسانه‌ها تاکید کردند که تنها طی دقایق اخیر 25 موشک و راکت از جنوب لبنان به شهرک‌های کریا شمونا و مرگلیوت شلیک شده است. آژیر خطر در این منطقه به صدا درآمده است. علاوه بر این، یک پهباد انتحاری هم به شمال فلسطین اشغالی نفوذ کرده است.

گسترده‌ترین حمله راکتی به تل آویو از آغاز عملیات طوفان الاقصی/ هک پایگاه اینترنتی سرویس‌های امنیت داخلی رژیم صهیونیستی/ شبکه کان: اسرائیل به انعقاد قرارداد مبادله اسرا چراغ سبز نشان داد + عکس و فیلم
بیت لاهیا پس از بمباران

15:33 - حمله موشکی مجدد از جنوب لبنان به پایگاه‌های نظامی و شهرک‌های صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی

15:31 - منابع عبری زبان اعلام کردند که آژیر خطر مجددا در مناطقی در شمال فلسطین اشغالی به صدا درآمده است.

15:03 - منابع عبری زبان از حمله پهبادی به منطقه اصبع الجلیل در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند. این حمله از جنوب لبنان انجام شده است. همزمان با این حمله آژیر خطر در مناطقی در شمال فلسطین اشغالی به صدا درآمده است.

15:01 - حزب الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد که ظهر امروز دوشنبه گروهی از نیروهای پیاده ارتش رژیم صهیونیستی را در منطقه "مثلث الطیحات" در شمال فلسطین اشغالی با راکت و خمپاره هدف قرار داده و تلفاتی قطعی به آن‌ها وارد کرده است.

14:59 - آژانس آنروا وابسته به سازمان ملل اعلام کرد که برای تامین نیازهای ضروری غزه، به مدت 2 الی 3 ماه باید روزانه 800 کامیون کالا و کمک‌های بشردوستانه وارد این باریکه شود.

13:30 - رادیو سراسری رژیم صهیونیستی اعلام کرد که شهرک کریات شمونا در شمال فلسطین اشغالی هدف چندین موشک قرار گرفته است.

13:24 - گردان‌های قسام شاخه نظامی حماس اعلام کرد که پایگاه نظامی اسرائیلی رعیم را هدف حمله موشکی قرار داده است.

12:38 - گروهان‌های قدس اعلام کرد که نیروهای اشغالگر اسرائیلی را در اطراف برج‌های مسکونی شیخ زاید در شمال نوار غزه با گلوله‌های خمپاره هدف قرار داده است.

حمله حزب الله به مواضع ارتش رژیم صهیونیستی

12:36 - باشگاه اسیر و هیئت امور اسرا و آزادگان فلسطین اعلام کردند که نظامیان اشغالگر اسرائیلی از شب گذشته تاکنون 38 فلسطینی دیگر را در مناطق مختلف کرانه باختری بازداشت کردند.

12:04 - حزب الله لبنان اعلام کرد که پایگاه نظامی اسرائیلی زبدین را در مزارع اشغالی شبعا هدف قرار داده و تلفاتی قطعی به اشغالگران اسرائیلی وارد کرده است.

11:26 - آژانس آنروا وابسته به سازمان ملل اعلام کرد که از هفتم اکتبر تا این لحظه حدود 1.7 میلیون نفر در نوار غزه آواره و بی‌سرپناه شدند.

11:24 - گروهان‌های قدس اعلام کرد که در درگیری‌های شب گذشته در محورهای مختلف درگیری در شمال نوار غزه، بیت حانون، بیت لاهیا، الصفطاوی و غرب جبالیا 7 خودروی زرهی اسرائیلی (تانک و نفربر) را با آر پی جی و بمب‌های ضدنفر هدف قرار داده است.

لحظه حملات حزب الله به مواضع رژیم صهیونیستی

11:15 - عزت الرشق عضو دفتر سیاسی جنبش حماس اعلام کرد که اخبار نسبت داده شده به این جنبش در برخی رسانه‌ها در مورد رسیدن به توافق مبادله اسرا و اجرای آن طی امروز صحت ندارد.

10:36 - اسامه حمدان از رهبران جنبش مقاومت اسلامی حماس از اقدام مثبت انصار الله یمن در توقیف کشتی اسرائیلی در دریای سرخ تمجید کرد. حمدان عنوان کرد که این اقدامی پیشگامانه است و ما آن را می‌ستاییم.

10:30 - گردان‌های مجاهدین در غزه اعلام کرد که ارتباطش با شماری از مجاهدان خود که مسئول محافظت از اسرای اسرائیلی بودند، قطع شده و اکنون سرنوشت اسرای دشمن و مجاهدان فلسطینی نامشخص است.

10:22 - حزب الله لبنان اعلام کرد که برای بار دوم مرکز فرماندهی لشکر 91 ارتش رژیم صهیونیستی در پایگاه برانیت را هدف حمله موشکی قرار داده است.

07:34 - ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که دو نظامی دیگر این رژیم از تیپ چتربازان در نبردهای شمال غزه کشته شدند. ارتش صهیونیستی همچنین از زخمی شدن 4 نظامی در درگیری‌های شمال نوار غزه خبر داده است.

06:45 - الجزیره اعلام کرد که بر اثر حمله ارتش رژیم صهیونیستی به بیمارستان اندونزیایی غزه 8 نفر شهید و شماری محروح شدند.

05:32 - منابع عبری زبان اعلام کردند که آژیر خطر در شهرک‌های نیرعام و مفلاسیم در مجاورت نوار غزه به صدا درآمده است.

00:20 - هواپیماهای اسرائیلی چندین نقطه در شهرک بیت لاهیا در شمال نوار غزه را بمباران کردند.

00:10 - مدیرکل وزارت بهداشت فلسطین در غزه در گفتگو با الجزیره» رژیم اشغالگر نقطه نقطه بیمارستان شفا را گشته و به هیچ دلیل و مدرکی در مورد ادعاهای خود پیرامون این بیمارستان دست نیافته است. صهیونیست‌ها جعل مدرک و سند می‌کنند تا بر شکست و ناکامی خود در بیمارستان شفا سرپوش بگذارند.


می توانید پوشش لحظه به لحظه مشرق از عملیات طوفان الاقصی در روزهای گذشته را اینجا مرور کنید:

روز اول: شکست تاریخی رژیم صهیونیستی/ اسارت تعدادی بالایی از نظامیان به دست رزمندگان مقاومت/ نتانیاهو: روزهای سختی در پیش داریم

روز دوم: رژیم صهیونیستی زیر آتش خشم فلسطینیان می‌سوزد

روز سوم: تلفات صهیونیست‌ها در اثر حملات موشکی حزب الله / سخنگوی القسام: نبردهای ما در بسیاری از نقاط ادامه دارد

روز چهارم: فرمان تخلیه صهیونیست‌ها از شهرک هم مرز با لبنان/ شلیک خمپاره از خاک سوریه به سرزمین های اشغالی/ هشدار رهبر انصارالله یمن در رابطه با هرگونه دخالت آمریکا به سود رژیم صهیونیستی

روز پنجم: شروع درگیری در کرانه باختری/ کشته های رژیم صهیونیستی به 1300 نفر رسید/ تلفات ارتش رژیم صهیونیستی به 189 نفر افزایش یافت/ورود نیروهای تازه نفس قسام به خط مقدم جنگ

روز ششم و هفتم: انتشار خبر سرنگونی یک بالگرد ارتش رژیم صهیونیستی/اختلاف میان نتانیاهو و وزیرجنگ رژیم صهیونیستی/حزب الله چندین هدف در سرزمین های اشغالی را مورد حمله قرار داد

روز هشتم: تبادل آتش میان حزب‌الله و اشغالگران صهیونیست/ موشک باران تل‌آویو، ‌عسقلان و اشدود/ شمار کشته‌های ارتش اسرائیل به 265 نفر رسید

روز نهم: تعدادی شهدای حملات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی به 2750 نفر رسید/ نتانیاهو: هیچ آتش بس بشر دوستانه ای وجود ندارد/ خبرنگار صهیونیست: حزب الله عملا تبدیل به یک طرف جنگ شده است

روز دهم: تل‌آویو آماج حملات موشکی مقاومت غزه/ وزیر امورخارجه ایران: اگر فوری جنایات صهیونیست‌ها متوقف نشود، جبهه‌های جدید به رویشان گشوده خواهد شد

روز یازدهم: جنایت هولناک رژیم صهیونیستی در غزه/ چند صد فلسطینی در حمله صهیونیست‌ها به یک بیمارستان به شهادت رسیدند/ حمله به مراکز رژیم صهیونیستی در چندین کشور پس از جنایت بیمارستان معمدانی

روز دوازدهم: شبکه عبری کان: امروز شدیدترین روز جنگ در مرز شمالی فلسطین اشغالی و لبنان بود / تل‌آویو امروز بیش از چند مرتبه مورد حملات راکتی مقاومت قرار گرفت

روز سیزدهم: حمله به مواضع آمریکا در عراق و سوریه/ تبادل آتش میان رژیم صهیونیستی و حزب الله لبنان/ حمله به پایگاه آمریکایی عین الاسد/ شلیک موشک از یمن به سمت سرزمین های اشغالی

روز چهاردهم: حمله به نیروهای آمریکایی در کردستان عراق/هلاکت چند نظامی صهیونیست در حمله حزب الله لبنان/ اسرائیل تخلیه شهرک کریات شمونا در شمال فلسطین اشغالی را آغاز کرد

روز پانزدهم: حملات حزب الله به مواضع رژیم صهیونیستی ادامه دارد/ تظاهرات صهیونیست‌ها علیه بنیامین نتانیاهو/ حمله مجدد به پایگاه عین الاسد

روز شانزدهم: نتانیاهو حمله زمینی را به تعویق انداخت/ شلیک کورنت از سوی نیروهای حزب الله ادامه دارد/ اولین تلاش صهیونیست‌ها برای ورود به غزه ناکام ماند/ تلفات نظامیان رژیم صهیونیستی به 307 نفر رسید

روز هفدهم: حمله به 3 پایگاه‌ آمریکا در عراق/ آمریکایی‌ها ترجیح میدهند که حمله زمینی به غزه انجام نگیرد/ وزیر جنگ رژیم صهیونیستی: مرحله بعدی عملیات علیه غزه، جنگ ترکیبی دریایی، هوایی و خاکی خواهد بود

روز هجدهم: حمله تند رئیس سازمان ملل به اقدامات رژیم صهیونیستی/حمله سنگین موشکی مقاومت فلسطین به تل‌آویو/ سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی: سوخت تحت هیچ شرایطی وارد غزه نخواهد شد

روز نوزدهم: نایب رئیس دفتر سیاسی حماس خطاب به صهیونیست‌ها: منتظر باشید، جنگ هنوز شروع نشده است/هلاکت نیروهای ویژه آمریکا در درگیری با نیروهای مقاومت

روز بیستم: شهدای حملات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی از 7000 نفر گذشت/ تعطیلی فرودگاه بن گورین/حمله مجدد نیروهای مقاومت به پایگاه آمریکا/ انهدام بالگرد ارتش رژیم صهیونیستی توسط نیروهای قسام

روز بیست‌ ویکم: غزه از زمین، هوا و دریا زیر حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی قرار دارد/ حملات موشکی سنگین نیروهای مقاومت به مناطق اشغالی/ اخبار غیررسمی حاکی از درگیری در مرز غزه است

روز بیست‌ و دوم: فشار داخلی صهیونیست‌ها بر نتانیاهو ادامه دارد/ حمله راکتی نیروهای مقاومت به دیمونا/ شکست مجدد صهیونیست‌ها در ورود زمینی به غزه

روز بیست‌ وسوم:حملات و ضربات پی در پی نیروهای مقاومت به رژیم صهیونیستی/ زمین‌گیر شدن ارتش صهیونیستی در ورودی‌های نوار غزه/ احتمال ریزش بیمارستان‌های اصلی غزه

روز بیست و چهارم: افزایش آمار تلفات رژیم صهیونیستی به بالای 1500 نفر/ تعداد تلفات نیروهای نظامی رژیم صهیونیستی به 315 نفر رسید/ مناطق اشغالی زیر آتش نیروهای مقاومت/ چند حمله زمینی صهیونیست‌ها دفع شد

روز بیست و پنجم: هلاکت و زخمی شدن 120 نظامی صهیونیستی در درگیری با حزب الله/ جنایتی دیگر از صهیونیست‌ها، این بار در اردوگاه جبالیا/ درگیری شدید مقاومت و اشغالگران در شمال غرب غزه

روز بیست‌ و ششم: ضربات پی در پی مقاومت به ارتش رژیم صهیونیستی در غزه/ حمله مجدد یمن به رژیم صهیونیستی/درگیری شدید نظامیان با نیروهای مقاومت/ اذعان گالانت به تلفات سنگین رژیم در مرز غزه

روز بیست و هفتم: درگیری‌های نفس‌گیر میان ارتش رژیم صهیونیستی و نیروهای مقاومت/ حملات پی در پی مقاومت به شمال سرزمین های اشغالی/ نتانیاهو: متأسفانه در میان نیروهایمان تلفات داریم

روز بیست و هشتم: افزایش تلفات صهیونیست‌ها در درگیری با رزمندگان مقاومت/ ناتوانی صهیونیست‌ها از پیشروی زمینی در غزه/ حملات وحشیانه به غیرنظامیان غزه ادامه دارد
روز ب
یست و نهم: حمله شدید هوایی جنگنده‌های اسرائیلی به مناطقی در جنوب لبنان/ مقاومت فلسطین اشدود و عسقلان را مورد حملات راکتی قرار داد/ حمله صهیونیست‌ها به خانه اسماعیل هنیه

روز سی ام: شکار نظامیان و ادوات ارتش رژیم صهیونیستی در غزه/ حملات مستمر به مناطق اشغالی از سوی مقاومت فلسطین/ حمله موشکی حزب الله به داخل مرزهای رژیم صهیونیستی

روز سی و یکم: ارتش‌صهیونیست‌ها کماکان بدون دستاورد/ لیبرمن: منتظر استعفای نتانیاهو از نخست وزیری هستیم/ رئیس سابق شعبه عملیات و برنامه‌ریزی ارتش رژیم صهیونیستی: هیچ نشانه‌ای دال بر شکست حماس وجود ندارد

روز سی و دوم: حملات مستمر مقاومت به تل آویو/ انهدام تانک‌های رژیم صهیونیستی، یکی پس از دیگری/ صهیونیست‌ها کماکان نگران افزایش تلفات و خسارات در نبرد غزه/ حملات به پایگاه‌های آمریکایی ادامه دارد

روز سی و سوم: ضربات پی در پی به ارتش رژیم صهیونیستی توسط رزمندگان مقاومت فلسطین/ انهدام بیش از 10 تانک و خودروی زرهی توسط نیروهای مقاومت در یک روز/ صهیونیست‌ها مجبور به استفاده از تانک‌های قدیمی شدند

روز سی و چهارم: ایهود باراک: بنیامین نتانیاهو از لحاظ روحی کاملا درهم شکسته است/ حمله موفق نیروهای یمن به سرزمین های اشغالی/نیروهای مسلح یمن: اهداف حساس و مختلف دشمن صهیونیستی را با موشک‌های بالستیک مورد حمله قرار دادیم/ انهدام دو تانک رژیم صهیونیستی توسط حزب الله

روز سی و پنجم: نبرد شدید میان نیروهای مقاومت و نظامیان رژیم صهیونیستی/ حملات راکتی نیروهای مقاومت به سرزمین‌های اشغالی ادامه دارد/ حمله رژیم صهیونیستی به یک مرکز درمانی در جنوب لبنان/ فرمانده یگان زرهی ارتش رژیم صهیونیستی به هلاکت رسید

روز سی و ششم: حمله حزب الله به دو پایگاه ارتش رژیم صهیونیستی/ وزیر جنگ رژیم صهیونیستی: حزب الله در حال ارتکاب اشتباهی بزرگ است/ شمار شهدای غزه تا این لحظه از 11100 نفر فراتر رفته است

روز سی و هفتم: بورس تل‌آویو پس از پرتاب موشک از لبنان سقوط کرد/ حزب الله لبنان: نظامیان لجستیک ارتش اشغالگر را هدف قرار دادیم/ ارتش رژیم صهیونیستی: هیچ استثنایی برای بمباران ‌غزه قائل نیستیم

روز سی و هشتم: ابوعبیده: مجاهدان ما مخفیگاه‌های دشمن را با راکت‌های ضدنفر مورد حمله قرار دادند/ حملات راکتی مقاومت به تل آویو و دیگر مناطق اشغالی

روز سی و نهم: افزایش تلفات نظامیان رژیم صهیونیستی/ حمله موشکی از یمن و سوریه به اهدافی در سرزمین‌های اشغالی/ انهدام ده‌ها دستگاه ادوات نظامی و زرهی ارتش اشغالگر در غزه/ افزایش شهدا به 11320 نفر

روز چهلم: حمله حزب الله لبنان و تلفات قطعی صهیونیست‌ها/ نتانیاهو باید برکنار شود/ پیشرفت مذاکرات برای مبادله اسرا و آتش بس موقت

روز چهل و یکم: تلفات رژیم صهیونیستی در نبرد طوفان الاقصی به 370 نفر افزایش یافت/ نتانیاهو در امضای قراداد مبادله اسرا تعلل می‌کند/ ادامه حملات مقاومت لبنان به سرزمین‌های اشغالی

روز چهل و دوم: سخنگوی قسام: تلفات اسرائیل بسیار بیشتر از آن چیزی است که تصور می‌کنید/ حمله حزب الله به 13 پایگاه رژیم صهیونیستی طی یک روز/ رئیس سنتکام وارد فلسطین اشغالی شد

روز چهل و سوم: ادامه جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه کودکان و زنان/ نزدیک به 400 نظامی صهیونیست از ابتدای جنگ به هلاکت رسیده‌اند/ شهدای غزه از 12 هزار نفر گذشت

روز چهل و چهارم: کشتی تاجر صهیونیست در دست نیروهای یمن/ عقب راندن تانک‌های ارتش رژیم صهیونیستی توسط رزمندگان قسام/ شلیک بیش از 1000 موشک توسط حزب الله از آغاز عملیات طوفان الاقصی

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان