بازداشت ۲ زورگیر حین سرقت

متهمان ۲۷ و ۲۹ ساله پس از بازداشت در تحقیقات اولیه به جرم زورگیری و سرقت با تهدید سلاح سرد اموال شکات اعتراف کردند و تاکنون ۳ شاکی شناسایی و به کلانتری دعوت شده‌اند.

متهمان 27 و 29 ساله در تحقیقات اولیه به جرم زورگیری و سرقت با تهدید سلاح سرد اموال شکات اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری 2 سارق زورگیر در حین سرقت، خبر داد و گفت: تاکنون سه شاکی به کلانتری مراجعه و متهمان را شناسایی کرده‌اند.

به گزارش اعتمادآنلاین، سرهنگ محمد قاسم طرهانی گفت: در پی وقوع سرقت به عنف در آبان ماه رسیدگی به موضوع و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار تیم عملیات کلانتری 131 شهرری قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع، گشت‌زنی‌های هدفمند آغاز شد که سرانجام در سی‌ام آبان ماه عوامل گشت نامحسوس کلانتری در حال پوشش‌دهی نقاط مورد نظر بودند که 2 مرد جوان را با یک دستگاه موتورسیکلت هنگام سرقت مشاهده کردند.

سرهنگ طرهانی گفت: ماموران در یک عملیات پلیسی برای دستگیری متهمان اقدام کردند. سارقان که به محض رویت پلیس ابتدا قصد فرار داشتند،  دستگیر شدند و در بازرسی آنان یک قبضه سلاح سرد کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری ادامه داد: متهمان 27 و 29 ساله در تحقیقات اولیه به جرم زورگیری و سرقت با تهدید سلاح سرد اموال شکات اعتراف کردند و تاکنون 3 شاکی شناسایی و به کلانتری دعوت شده‌اند.

طرهانی خاطر نشان کرد: پرونده قضائی برای متهمان تشکیل و به همراه پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان