ماهان شبکه ایرانیان

نجفی: فیفا به چند روز زمان برای صدور رای نیاز دارد

تماس نماینده تراکتور با مسئول پرونده عشوری در فیفا

معاون حقوقی باشگاه تراکتورسازی در تماس با مسئول آلمانی پرونده سینا عشوری در فیفا پیگیر وضعیت این بازیکن شد.

تماس نماینده تراکتور با مسئول پرونده عشوری در فیفا

به گزارش "ورزش سه"، سینا عشوری هافبک تیم تراکتورسازی به خاطر محرومیت این باشگاه از نقل و انتقالات همچنان وضعیت نامعلومی برای فصل هفدهم لیگ برتر دارد. پس از استعلام فدراسیون فوتبال درباره عشوری از فیفا، باشگاه تراکتورسازی نیز هفته گذشته در نامه‌ای به فدراسیون جهانی خواهان تعیین تکلیف این بازیکن شد اما تا این لحظه پاسخی دریافت نکرده‌اند.


از این رو آرش نجفی، معاون حقوقی باشگاه تراکتورسازی در تماسی با خانم شانین برگر، مسئول آلمانی پرونده عشوری در فیفا پیگیر وضعیت این بازیکن شد.


نجفی در این باره به "ورزش سه" گفت:‌«ما پیگیر وضعیت سینا عشوری هستیم. در تماسی که با خانم شانین برگر به صورت تلفنی داشتم، درباره مستندات ارائه شده توضیحات کاملی را ارائه کردم. با این حال ایشان اعلام کردند که جهت اعلام رای نهایی به زمان بیشتری برای بررسی نیاز دارند؛ چراکه باید به صورت دقیق باید مستندات را بررسی کنند.»


وی افزود: «خانم برگر با اشاره به اینکه تراکتورسازی نمی ‌تواند بازیکن جدیدی جذب کند اعلام کرد که موضوع عشوری موضوع حساس و مهمی است. قرار است طی روزهای آینده رای نهایی پرونده اعلام شود.»


نجفی در بخش پایانی صحبت‌هایش عنوان کرد: «ما از شرایط سینا عشوری مطلع هستیم که نگران آینده اش است اما به طور مداوم پیگیر موضوع هستیم. امیدوارم مجوز حضور سینا عشوری در تراکتورسازی از سوی فیفا صادر شود و این بازیکن بتواند در فصل آینده به تیم کمک کند.»

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان