تسلیت رئیسی برای درگذشت مرحوم کریمی‌اصفهانی

رئیس‌جمهور در پیامی درگذشت مرحوم حاج احمد کریمی‌اصفهانی را تسلیت گفت.

رئیس جمهور در پیامی درگذشت حاج احمد کریمی اصفهانی، دبیرکل فقید جامعه اسلامی اصناف و بازار را به خانواده معزز، یاران و دوستداران آن مرحوم تسلیت گفت.

دکتر سید ابراهیم رئیسی با تسلیت درگذشت حاج احمد کریمی اصفهانی، دبیرکل فقید جامعه اسلامی اصناف و بازار، تصریح کرد: این انسان وارسته و پیشگام فعالیت‏‌های خیرخواهانه، با مشارکت فعال در نهادهای مختلف انقلابی و فرهنگی، عمر شریف خود را با اخلاص و دلسوزی وقف خدمت‏ به میهن اسلامی کرد و یادی ماندگار از خود برجا گذاشت که یقیناً توشه‏ای برای حیات معنوی ایشان خواهد بود.

متن پیام رئیس جمهور به شرح زیر است:

بسم‌‏الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت حاج احمد کریمی اصفهانی، دبیرکل فقید جامعه اسلامی اصناف و بازار موجب تأثر و تألم خاطر شد.

این انسان وارسته و پیشگام فعالیت‏های خیرخواهانه، با مشارکت فعال در نهادهای مختلف انقلابی و فرهنگی از جمله عضویت در شورای مرکزی جبهه پیروان خط امام و رهبری و شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی، عمر شریف خود را با اخلاص و دلسوزی وقف خدمت‏ به میهن اسلامی کرد و یادی ماندگار از خود برجا گذاشت که یقیناً توشه‏ای برای حیات معنوی ایشان خواهد بود.

اینجانب با عرض تسلیت این مصیبت به خانواده معزز و یاران و دوستداران آن مرحوم، از درگاه خداوند متعال برای ایشان علو درجات و هم‏نشینی با صالحان و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسئلت دارم.

سید ابراهیم رئیسی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان