حمله با چاقو به کودکان در دوبلین ایرلند ۵ زخمی برجای گذاشت

به گفته پلیس ایرلند در پی حمله با چاقو در شهر دوبلین، پایتخت این کشور ۵ نفر از جمله ۳ کودک زخمی و به بیمارستان منتقل شدند. حال یکی از مجروحان که یک دختر خردسال است وخیم گزارش شده است.

پلیس ایرلند از زخمی شدن پنج نفر بر اثر حمله با سلاح سرد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما از لندن، پلیس دوبلین دقایقی پیش تایید کرد که در حمله با سلاح سرد در میدان پارنل شرقی واقع در مرکز شهر دوبلین پایتخت جمهوری ایرلند، پنج نفر زخمی شدند که سه نفرشان کودک هستند.

این گزارش می افزاید شاهدان عینی به رسانه‌های محلی گفتند مرد را دیده اند که عصر امروز (به وقت محلی) هنگام ترک مدرسه با چاقو به چند جوان حمله کرد، اما مردم او را متوقف کردند با این حال پنج نفر از جمله یک زن و سه کودک زخمی و به بیمارستان منتقل شدند. منابع بیمارستانی جراحات زن و یکی از کودکان دختر را جدی اعلام کردند.

پلیس اعلام کرد با کمک مردم یک نفر را بازداشت کرده، اما از بیان هویت و انگیزه او تا این زمان خودداری کرده است. لئو وارادکار نخست وزیر ایرلند گفت:"حقایق در این باره در حال آشکار شدن است". مری لو مک دونالد، رهبر حزب شین فین ایرلند پس از حضور در محل این حادثه گفت: "جامعه بی حس و وحشت زده شده است". هلن مک آنتی، وزیر دادگستری جمهوری ایرلند هم به خبرنگاران گفت: " ازحمله وحشتناک به سه کودک بی گناه و یک زن عمیقاً شوکه شده است".

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان