سردار نقدی : رژیم صهیونیستی ۱۵ مهر تمام شد/ مبارزان فلسطینی تانک‌های دشمن را مانند مورچه له می‌کنند

سردار نقدی ، نتیجه تربیت اسلام را انسان هایی فداکار دانست که ۷۵ سال در مقابل تجاوز به خاک کشورشان ایستادگی کرده اند و ادامه داد: مجاهدان فلسطینی دست از مبارزه با ظلم بر نمی دارند، اما هرگز تعدی به انسان ها نمی کنند؛ این در حالی است که رژیم صهیونیستی از ترس مجاهدان فلسطینی، صهیونیست ها را به خاک و خون کشیدند.

معاون هماهنگ کننده سپاه، با بیان اینکه رژیم صهیونیستی 15 مهر تمام شد، گفت: دیگر قدرتی برای رژیم صهیونیستی باقی نمانده است.
 
به گزارش ایسنا محمدرضا نقدی امروز، 3 آذرماه در رزمایش 6000 نفره اقتدار بسیجیان سپاه ناحیه مرکزی رشت که در سالن شهدای رشت برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای غزه مظلوم و فلسطین قهرمان، اظهار کرد: امروز از عطر خون های پاک کودکان شهید غزه بوی ظهور استشمام می شود.
 
وی بسیجیان را معلم اول راه ایستادگی و مقاومت دانست و افزود: هفته بسیج سال جاری را در شرایطی گرامی می داریم که بسیج جهانی مستضعفین به عنوان آرمان امام راحل تجسم عینی پیدا کرده و نوای دلنشین تفکر بسیجی در تمام جهان طنین انداز شده که ناشی از فداکاری های بسیجیان است.
 
معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران، با اشاره به قهرمانی های مجاهدان فلسطینی در میدان نبرد با ظلم و استکبار، تصریح کرد: اگر می بینیم که مبارزان فلسطینی تانک های دشمن را مانند مورچه له می کنند و اگر می بینیم مردم غزه در مقابل 40 هزار تن بمب که بر روی سرشان فرو ریخته، همچنان ایستاده اند، به واسطه درس هایی است که از بسیج و تفکر بسیجی گرفته اند.
 
نقدی با بیان اینکه صحبت های یک نوجوان فلسطینی در مقابل دوربین آکنده از توحید و درس های الهی قرآن بود، خاطرنشان کرد: خط شکن این راه مهرداد عزیزالهی، بسیجی 13 ساله ای است که در مقابل دوربین صدا و سیما تعالیم الهی را یادآور شد؛ امام خمینی(ره) پس از مشاهده این گفت وگو خواستار شرف یابی این نوجوان بسیجی شدند و بازوی او را بوسیدند.
 
وی با بیان اینکه امروز دنیا با درس هایی که از شما بسیجیان گرفته بیدار شده و به میدان آمده، عنوان کرد: بسیجیان در هیچ جبهه ای غایب نبودند و مردان بزرگی را همچون شهید املاکی تقدیم کرده اند. فداکاری های امروز جوانان فلسطینی که از مسافت صفر به تانک های اسرائیلی ضربه می زنند، یادآور املاکی قهرمان است که در بمباران شیمیایی ماسک خود را به یک بسیجی داد؛ این قهرمانی هاست که دنیا را بیدار کرده است.
 
معاون هماهنگ کننده سپاه با اشاره به تظاهرات میلیونی مردم دنیا در کف خیابان ها علیه ظلم و استکبار، ادامه داد: مردم از اسکاندیناوی تا شیلی و از ژاپن تا آمریکا و از شمال تا جنوب و از شرق تا غرب در مقابل استکبار صف آرایی کرده اند.
 
وی با بیان اینکه امروز تمدن اسلامی در مقابل تمدن منحط غربی صف آرایی کرده است، گفت: امروز همه می بینند و انتخاب می کنند؛ در واقع ملت ها دریافته اند که لیبرالیسم یعنی توحش و دموکراسی غربی مساوی کودک کشی است، اما در طرف مقابل شاهد اوج شجاعت و رشادت هستیم و رزمندگان در میدان نبرد تن خودشان را در مقابل تانک ها قرار می دهند؛ نه اینکه بر سر زنان و کودکان بی گناه بمب بریزند.
 
نقدی با اشاره به رفتار انسانی مجاهدان فلسطینی با اسرای اسرائیلی، خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی به عنوان نماد لیبرالیسم و دموکراسی غربی 47 روز است که آب را به روی مردم غزه بسته و می دانیم که داستان بستن آب چیست؛ امروز یزیدیان زمان در مقابل مردم غزه ایستاده اند و آنان را به خاک و خون کشیده اند.
 
وی با بیان اینکه دشمنان قسی القلب پیکر شهدای فلسطینی را به تانک می بندند، اما مجاهدان فلسطینی حتی به جسد این ملعونین نیز بی احترامی نمی کنند، افزد: در یک طرف شجاعت و رشادت و کرامت و آزادگی و در طرف دیگر ترس و خوف و رذالت و پستی وجود دارد.
 
معاون هماهنگ کننده سپاه، سربازان قسی القلب اسرائیلی را نتیجه تفکر و سبک زندگی غربی دانست که کارشان کشتن زنان و کودکان است و یادآور شد: اینها از فرعون هم قسی تر هستند، زیرا فرعون از ترس قیام علیه خود، نوزادان پسر را می کشت و زنان را زنده نگه می داشت، اما اکنون شاهد کشتار زنان و کودکان هستیم و طی 47 روز گذشته بیش از 6000 کودک به شهادت رسیده اند.
 
نقدی، نتیجه تربیت اسلام را انسان هایی فداکار دانست که 75 سال در مقابل تجاوز به خاک کشورشان ایستادگی کرده اند و ادامه داد: مجاهدان فلسطینی دست از مبارزه با ظلم بر نمی دارند، اما هرگز تعدی به انسان ها نمی کنند؛ این در حالی است که رژیم صهیونیستی از ترس مجاهدان فلسطینی، صهیونیست ها را به خاک و خون کشیدند.
 
وی با اشاره به هشت برابر شدن فروش قرآن در دنیا پس از طوفان الاقصی، خاطرنشان کرد: امروز دنیا به اسلام روی آورده و چشمان ملت ها به روی حقیقت باز شده و قطعا پیروزی نهایی نزدیک است؛ همانگونه که حاج قاسم سلیمانی در لنگرود پایان داعش را در کمتر از سه ماه دیگر اعلام کرد، ما نیز می گوییم که راه اصلی پیموده شده و کار اسرائیل کمتر از چند سال دیگر تمام است.
 
معاون هماهنگ کننده سپاه با بیان اینکه رژیم صهیونیستی 15 مهر تمام شد، گفت: دیگر قدرتی برای رژیم صهیونیستی باقی نمانده و امروز مردم فلسطین با آمریکا و با تمام استکبار می جنگند.
 
وی با تاکید بر لزوم حفظ فرهنگ بسیجی، اضافه کرد: نباید اجازه دهیم که تفکر غربی در جامعه ما رسوخ کند و سبک زندگی ما غربی شود، زیرا نتیجه سبک زندگی غربی همین سربازان بزدلی است که از وحشت مبارزان فلسطینی فرار می کنند و جز در پناه تانک هایشان در میدان دوام نمی آورند.
 
سردار حمید دامغانی، فرمانده سپاه قدس گیلان نیز با بیان اینکه امروز بسیج با اقتدار، مقاوم، پر صلابت، پر شور، پویا و با طراوت در همه عرصه های مورد نیاز مردم و کشور و نظام و انقلاب نقش آفرینی می کند، گفت: بسیج گسترده ترین و کاربردی ترین شبکه مردمی را در نظام و کشور و جهان دارد که ظرفیت بسیار بالایی است.
 
وی بسیج را گسترده ترین و کاربردی ترین شبکه مردمی خدمت و امنیت ساز دانست که در همه حوزه های فرهنگی و سیاسی و اجتماعی و اقتصادی این نظام شکوهمند فعال است و افزود: امروز تفکر بسیجی در جای جای کشور عزیزمان ساری و جاری است.
 
فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه تفکر بسیجی از مرزهای جغرافیایی کشور عبور کرده است، گفت: در سراسر جهان شاهد ارزش های برآمده از تفکر بسیجی هستیم؛ صحنه های مقاومت که در منطقه و جهان دیده می شود از برکت انقلاب و نظام و مجاهدت های 45 ساله ملت ایران است.
 
دامغانی خاطرنشان کرد: به برکت اقدامات جهادی و انقلابی بسیجیان، هم مسیر رشد و پیشرفت را طی می کنیم و هم در یک جهاد ترکیبی همه جانبه در همه عرصه ها در مقابل تهدیدات دشمن ایستادگی می کنیم.
 
وی تشکیل بسیج را یکی از موهبت های الهی دانست و متذکر شد: امروز بیش از هر زمان دیگری قدردان تدبیر الهی و قدسی حضرت امام خمینی(ره) هستیم، زیرا دستور تشکیل بسیج برگرفته از اعتقاد معمار کبیر انقلاب به نقش مردم در عرصه های مختلف است.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان