امام جمعه رشت : گرد چاله‌های باقی مانده از دوران استعمار پهلوی هنوز باقی مانده

امام جمعه رشت :جمهوری اسلامی در حال تلاش در مسیر اقتصادی است اما گرد چاله‌های باقی مانده از دوران استعمار پهلوی هنوز باقی مانده که برطرف کردن این مشکلات تلاش فراوان می‌خواهد.

 امام جمعه رشت با اشاره به اینکه جبهه مقاومت از بسیج الگو گیری کرده است، گفت: بیداری ملت های دنیا سبب نابودی رژیم اسراییل می شود.
 
به گزارش مهر؛ رسول فلاحتی در نماز جمعه این هفته رشت با گرامیداشت هفته بسیج و یاد و خاطره شهیدان اظهار کرد: پنجم آذر روز تشکیل بسیج مستضعفان به فرمان پیر جماران است لذا همواره بسیج افتخار ایران اسلامی بوده تا جایی که جبهه مقاومت از آن الگو گرفته است.
 
وی افزود: جمهوری اسلامی در حال تلاش در مسیر اقتصادی است اما گرد چاله‌های باقی مانده از دوران استعمار پهلوی هنوز باقی مانده که برطرف کردن این مشکلات تلاش فراوان می‌خواهد.
 
 فلاحتی با تاکید بر اینکه رهبر معظم انقلاب نسبت به تولیدات ملی دغدغه مند هستند، گفت: اگر به مانند تعصب به برخی نام‌های پرآوازه ورزشی توسط جوانان به کالاهای ملی تعلق و تعصب صورت بگیرد چرخه اقتصاد متفاوت‌تر نسبت به امروز پیش می‌رفت.
 
وی با تاکید بر اینکه تولیدکنندگان باید در تولید و عرضه کالای مطلوب رقابت کنند، بیان کرد: حمایت از کالای ایران توسط ملت ایران صورت می‌گیرد اما تولیدکنندگان نیز باید در ارائه خدمات مطلوب‌تر رقابت کنند.
 
فلاحتی با اشاره به روز همبستگی با ملت فلسطین در هفته پیش رو تصریح کرد: غزه بیش از 2 میلیون جمعیت دارد دنیا درصدد است تا با نسخه پیچی جدید به جای حماس در غزه نیروهای جدید بیاورند یا دولت مصر غزه را به صورت قیومیت در بر عهده بگیرند اما بدانند مردم غزه اجازه حضور نیروهای غیر را نمی‌دهد.
 
وی با بیان اینکه خود آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها در اعتراف جدید اعلام کردند که این جنگ پایان ناپذیر است، گفت: خودشان گفتند حماس همچنان دست برتر قدرت دارند و اسرائیل روز به روز در حال ضعیف شدن هستند لذا آمریکایی‌ها مستاصل میگویند باید تصمیم بگیریم که چه کار در پیش بگیریم.
 
امام جمعه رشت با بیان اینکه مردم غزه تشکیلات خودگردان را نمی‌پذیرند، افزود: مردم غزه گفته‌اند که تا پای جان ایستاده و تا محو اسرائیل غزه را رها نمی‌کنیم.
 
فلاحتی با تاکید بر اینکه جبهه جدید مقاومت اسرائیل غاصب را بیهوش و سردرگم کرده و قطعاً با بیداری ملت‌های دنیا این رژیم منحوس نابود خواهد شد، ادامه داد: غزه به گورستانی برای اسرائیلی تبدیل می‌شود.
 
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان