طرز تهیه کوک اسپرسو خوشمزه و خانگی با طعم عالی

کوک اسپرسو نوشیدنی متفاوت و سردی است که از ترکیب کوکاکولا و اسپرسو به دست می آید. هر دوی آن نوشیدنی ها طرفداران بسیار خود را دارند و با تهیه این نوشیدنی می توانند دارای یک نوشیدنی متفاوت شوند.

طرز تهیه کوک اسپرسو خوشمزه و خانگی با طعم عالی

اسپرسو و کوکاکولا دو تا از نوشیدنی های بسیار پرطرفدار در سراسر جهان است که می توان این نوشیدنی ها را ترکیب کرد. از ترکیب این دو نوشیدنی طعمی متفاوت به دست می آید که شما آن را حتی برای بار دوم و سوم تهیه می کنید. برای تهیه کوک اسپرسو نیاز به مدت زمان زیادی ندارید و باید با دستگاه اسپرسو ساز تهیه کنید. کوک اسپرسو یکی از نوشیدنی بر پایه قهوه می باشد. طرز تهیه کوک اسپرسو در این مطلب می باشد.

قهوه اسپرسو و اسپرسو هلو دو نوشیدنی پرطرفدار و خوشمزه می باشند که با استفاده از اسپرسو تهیه می شود، با اسپرسو می توان انواع نوشیدنی هایی سرد و گرم را به راحتی تهیه کرد. اگر می خواهید طرز تهیه آن دو اسپرسو متفاوت را مشاهده کنید کافی است تا بر روی لینک قرار گرفته شده کلیک نمایید. همانطور که گفته ایم برای تهیه این اسپرسو از دستگاه استفاده می شود اما اگر دستگاه مخصوص اسپرسو ساز در دسترس نبود می توانید خودتان به صورت دستی تهیه کنید.

کوک اسپرسو، نوشیدنی متفاوت

مواد لازم

  • اسپرسو 1 الی 2 شات
  • نوشابه کوکاکولا یا پپسی
  •  برشی از لیمو، برگ نعناع یا فوم خامه برای تزئین
  • بستنی یا یخ به مقدار لازم

کوک اسپرسو با نوشابه

طرز تهیه کوک اسپرسو خانگی

ابتدا برای تهیه کوک اسپرسو باید حدود 1 یا 2 شات قهوه اسپرسو را با دستگاه اسپرسو ساز مخصوص یا موکاپات عصاره گیری کنید. در ادامه بهتر است از لیوانی بلند و حجیم استفاده کنید تا به خوبی جای بگیرند. پس از اینکه لیوان مورد نظر را برداشتید، مقداری بستنی و یا یخ درون لیوان بریزید، بهتر است اگر از بستنی استفاده می کنید وانیلی باشد.

حالا باید شات اسپرسو را بر روی یخ بریزید و مقداری هم بزنید تا در زیر یخ یا بستنی اسپرسو برود. بعد از مقداری هم زدن نوشابه کوکاکولا و یا پپسی را بی افزایید و دوباره مقداری هم بزنید تا اسپرسو و کوکاکولا مخلوط شوند. در آخر برای تزئین می توان از انواع مغزیجات، برگ نعناع، برش لیمو و فوم خامه استفاده کرد.

طرز تهیه کوک اسپرسو خانگی

به دلخواه به جای استفاده از نوشابه های کوکاکولا و پپسی می توان از آب گاز دار و یا حتی نوشابه های بدون قند و رژیمی برای کم کردن کالری استفاده کرد. اگر می خواهید طرز تهیه انواع نوشیدنی سرد و متفاوت را با دستور تهیه های آسان مشاهده کنید، بهتر است تا بر روی لینک قرار گرفته شده در مطلب کلیک نمایید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان