ماهان شبکه ایرانیان

صدر نشینی نمایندگی پورشه در ایران در جدول رضایتمندی مشتریان از خدمات پس از فروش

بر اساس آخرین ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI)، نماینده پورشه در کشور توانسته با جلب نظر مثبت اکثر مشتریان، رتبه نخست را در زمینه خدمات پس از فروش کسب کند.

صدر نشینی نمایندگی پورشه در ایران در جدول رضایتمندی مشتریان از خدمات پس از فروش

بر اساس آخرین ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI)، نماینده پورشه در کشور توانسته با جلب نظر مثبت اکثر مشتریان، رتبه نخست را در زمینه خدمات پس از فروش کسب کند.

شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران که به عنوان مرجع رسمی ارزیابی کننده کیفیت خدمات خودرویی در ایران محسوب می شود، هر فصل با بررسی خدمات ارایه شده توسط شرکت های داخلی و وارد کنندگان مختلف آنها را رتبه بندی می کند. این رتبه بندی در دو حوزه میزان رضایتمندی مشتریان از خدمات فروش و همچنین خدمات پس از فروش انجام می گیرد.

بنا بر آخرین گزارش انتشار یافته توسط ISQI، معین موتور (نماینده پورشه در ایران) در بخش خدمات پس از فروش خودرو با کسب 776 امتیاز در میان تمامی وارد کنندگان و خودروسازان فعال در کشور حائز رتبه اول شده است.

بعد از معین موتور، ایرتویا که فروش و خدمات پس از فروش محصولات تویوتا را بر عهده دارد، با کسب 762 امتیاز در جایگاه دوم قرار گرفته؛ اطلس خودرو نماینده کیا نیز با امتیاز 749 در رتبه سوم ایستاده است.

در رتبه های چهارم و پنجم میزان رضایتمندی مشتریان از کیفیت خدمات پس از فروش هم به ترتیب آسان موتور (نماینده هیوندای) و ایران خودرو حضور دارند.

طبق استانداردهای شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، کسب امتیاز 750 به منزله عملکردی ایده آل در بخش خدمات پس از فروش است که با این حساب فقط معین موتور و ایرتویا با امتیازی فراتر از حد تعیین شده، از این لحاظ عالی عمل نموده اند.

ناگفته نماند در رتبه بندی نهایی سال گذشته نیز نماینده پورشه با کسب 789 امتیاز در جایگاه نخست میزان رضایتمندی مشتریان از خدمات پس از فروش ایستاده بود؛ ایرتویا نیز با 768 امتیاز در رتبه بعدی قرار داشت.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان