رپرتاژ آگهی

تجربه هایی که فقط در مشهد می توانید ثبت کنید

مشهد شهری است که اکثر افراد آن را به عنوان مقصدی مذهبی و زیارتی می‌شناسند. اما سفر به این کلان‌شهر می‌تواند خاطرات زیبایی را برای شما ثبت کند؛ چراکه جاذبه‌های گردشگری متنوعی در آنجا منتظر شما هستند. هر زمانی که قصد سفر به این شهر زیارتی سیاحتی را داشتید، با کمک یک سایت معتبر یا اپ هوشمند مثل فلای تودی برای سفر خود برنامه‌ریزی کنید. بدین ترتیب، شما می‌توانید بدون دردسر بلیط و هتل رزرو کنید تا سفرتان به شهر مشهد به یادماندنی‌تر شود.

تجربه هایی که فقط در مشهد می توانید ثبت کنید

تجربه‌های خاص مشهد که فقط در این شهر می‌توانید ثبت کنید

جاذبه‌های گردشگری مشهد در نوع خود خاص هستند و شما را هیجان‌زده خواهند کرد. پس قبل از سفر به این شهر زیبا، ابتدا لیست تجربه‌های خاص مشهد را مطالعه کنید. سپس از طریق یک وبسایت رسمی و معتبر مانند فلای تودی نسبت به تهیه بلیط و رزرو یک هتل باکیفیت مانند هتل قصر طلایی مشهد اقدامات فرمایید. لیستی که به آن نیاز دارید تا به کمک آن برای خود ماجراهای جذاب خلق کنید، در ادامه آورده شده است:

پیست پاتیناژ شاندیز

ممکن است کمتر کسی از وجود پیست اسکی روی یخ یا پاتیناژ شاندیز اطلاع داشته باشد‌. بنابراین یکی از تجربه‌های خاصی که می‌توانید در مشهد ثبت کنید، رفتن به پیست پاتیناژ و انجام بازی‌های زمستانی است. فرقی نمی‌کند که در چه زمانی به این شهر زیبا سفر می‌کنید، این پیست پاتیناژ همیشه باز است. انجام این فعالیت به خصوص در تابستان جذابیت خاصی می‌تواند داشته باشد.

در این پیست پاتیناژ می‌توانید انواع ورزش‌ها مثل اسکیت کوتاه، پاتیناژ و اسکیت سرعتی را تجربه کنید. این پیست همه روزه به غیر از ایام شهادت، آماده پذیرایی از گردشگران و بازدیدکنندگان است. بعد از رزرو بلیط و هتل از سایت معتبر فلای تودی و رسیدن به این شهر، می‌توانید به پیست پاتیناژ شاندیز بروید و لحظاتی به یاد ماندنی برای خود خلق کنید.

پیست اسکی شیرباد

برخی از جاذبه‌های گردشگری مشهد به زمان خاصی محدود می‌شوند. پیست اسکی شیرباد در فصول زمستان و پاییز، یک تفریح جذاب و یک تجربه به یاد ماندنی است. در این پیست، امکانات مختلف برای تمامی افراد از مبتدی تا حرفه‌ای وجود دارد. این پیست همه روزهای هفته به جز دوشنبه‌ها از ساعت نه صبح تا سه بعد از ظهر به علاقمندان به اسکی، خدمات ارائه می‌دهد. البته در روزهای جمعه، پیست اسکی شیرباد به‌صورت 24 ساعته باز است.

در پیست اسکی شیرباد، علاوه‌بر تفریح می‌توانید از امکانات دیگر این مجموعه مثل رستوران و اقامتگاه هم استفاده کنید. برای رزرو اقامتگاه‌های موجود در پیست اسکی شیرباد می‌توانید از اپ یا سایت فلای تودی کمک بگیرید.

تجربه هایی که فقط در مشهد می توانید ثبت کنید

کافه‌ها و رستوران‌های طرقبه و شاندیز

شاندیز مشهد یک شهر ییلاقی بسیار معروف است. بخش‌های هیجانی و تفریحی مختلف این شهر به‌همراه کافه‌ها و رستوران‌های فوق‌العاده شیک و خاص، افراد زیادی را به سمت خود می‌کشانند. کافه‌ها و رستوران‌های طرقبه بسیار معروف هستند. از جمله بهترین رستوران‌های طرقبه و شاندیز می‌توان به رستوران حاج حسین، رستوران ارم، رستوران پدیده، رستوران سدروس و رستوران حسین شیشلیکی اشاره کرد.

علاوه‌بر رستوران‌ها، رفتن به کافی شاپ‌های طرقبه و شاندیز را هم باید در لیست برنامه‌های خود قرار دهید. اگر با کمک فلای تودی در یکی از مجلل‌ترین هتل‌های مشهد یعنی هتل قصر طلایی مشهد مستقر شده‌اید، می‌توانید با پیمودن حدود نیم ساعت با ماشین به این شهر ییلاقی برسید و از زیبایی‌های آن لذت ببرید‌.

اتاق فرار مشهد، جاذبه‌ای سرشار از معما و هیجان

در کنار تمام تجربیات خاصی که در مشهد می‌توانید داشته باشید، اتاق فرار یا اسکیپ روم یکی از بهترین تفریحات به شمار می‌رود. در این اتاق‌ها، معماهای عجیب و خاصی وجود دارند و بازی به شکل گروهی انجام می‌شود. بنابراین اگر به‌صورت گروهی یا با خانواده به مشهد سفر کرده‌اید، می‌توانید خودتان را با این اتاق‌های فرار به چالش بکشید. اتاق‌های فرار مشهد از تنوع زیادی برخوردار هستند و به شما اجازه می‌دهند به‌صورت طبیعی و بدون هیچ خطری، حس هیجان و ترس را تجربه کنید.

اگر قبلا در اتاق‌های فرار شرکت کرده‌اید و فکر می‌کنید هیچ ترسی ندارند، با اتاق‌های فرار مشهد کاملاً نظرتان عوض خواهد شد! از بهترین اسکیپ روم‌های مشهد می‌توان به اتاق فرار کانو، پارادوکس، فرارستان و نئو اشاره کرد.‏ برای تجربه جاذبه‌های مشهد، فلای تودی با شما خواهد بود تا بتوانید بهترین شرایط را در این شهر داشته باشید‌؛ شما می‌توانید صفر تا صد سفر برنامه‌ریزی سفر خود به مشهد را با این سامانه انجام دهید.

تجربه هایی که فقط در مشهد می توانید ثبت کنید

تجربه بانجی جامپینگ در چالیدره

نظرتان درباره سقوط آزاد یا بانجی جامپینگ از ارتفاع 40 متری چیست؟ آیا می‌توانید ترس و هیجان ناشی از این نوع سقوط آزاد را تصور کنید؟ اگر به هیجان و ماجراجویی علاقه دارید، می‌توانید در زمانی که در شهر مشهد هستید، حتماً به مجموعه تفریحی و گردشگری چالیدره مراجعه کنید. بانجی جامپینگ در مجموعه چالیدره با ایمنی بسیار بالا و با استفاده از تجهیزات مخصوص انجام می‌شود. پس به یاد داشته باشید، به هنگام برنامه‌ریزی برای سفر به مشهد، این فعالیت شیرین و پرهیجان را در لیست کارهایی که باید در این شهر تجربه کنید، قرار دهید.

گذراندن یک وقت عالی در پارک‌های آبی مشهد

یکی دیگر از تجربیات خاصی که می‌توانید در مشهد تجربه کنید، رفتن به پارک‌های آبی مشهد است. چهار پارک آبی با امکانات بسیار زیاد در مشهد وجود دارند که برای همه رده‌های سنی و همچنین آقایان و خانم‌ها قابل استفاده هستند. پارک آبی ایرانیان، سرزمین موج‌های آبی، پارک ساحلی آفتاب و سرزمین موج‌های خروشان چهار پارک آبی معروف شهر مشهد هستند. اگر در هتل قصر طلایی مشهد مستقر شدید، سرزمین موج‌های آبی با شما حدوداً 23 دقیقه با ماشین فاصله خواهد داشت.

جمع‌بندی

سفر به مشهد می‌تواند سرشار از لذت و هیجان باشد. به شرط اینکه برای انجام فعالیت‌های تفریحی آن، برنامه‌ریزی کرده باشید. از جمله تجربیات خاصی که می‌توانید در مشهد برای خود ثبت کنید، می‌توان پارک‌های آبی، پیست پاتیناژ، پیست اسکی شیرباد، بانجی جامپینگ، اتاق فرار و رستوران‌های شاندیز و طرقبه را نام برد. برای انجام این فعالیت‌ها، ابتدا با کمک سایت رسمی فلای تودی برای رزرو بلیط و هتل برنامه‌ریزی کنید و سپس در اولین فرصت نسبت به انجام این تجربه‌های یه یادماندنی اقدام فرمایید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان