چه کارهایی برای افزایش ماندگاری رنگ مو انجام دهیم؟

آشنایی با روش های افزایش ماندگاری رنگ مو به شما کمک می کند تا هزینه های خود را کاهش داده و در نتیجه بتوانید به راحتی هزینه های خود را کاهش دهید.

چه کارهایی برای افزایش ماندگاری رنگ مو انجام دهیم؟

افزایش ماندگاری رنگ مو به یک سری از ساده ترین عوامل بستگی دارد از این رو شما می توانید به سادگی و با رعایت کردن برخی از این روش ها ماندگار شدن رنگ مو های خود را طولانی تر نمایید.

افزایش ماندگاری رنگ مو

تکنیک هایی برای افزایش ماندگاری رنگ مو

رنگ مو برای خانم ها داری اهمیت بسیار زیادی می باشد و اگر شما بتواند ان ها را برای مدتی طولانی تر حفظ کنید قطعا هزینه های کم تری را برای ترمیم رنگ می پردازید و دیر تر برای این مورد اقدام خواهید کرد. در ادامه پنج تکنیک برای این مورد برایتان بررسی می کنیم و شما می توانید اطلاعاتی خاص در این زمینه بدست آورید.

پرهیز از شستشو

شستن مو ها به صورت زیاد و بیش از حد می تواند باعث از بین رفتن سریع ان ها شود به خصوص اگر از شامپو های ساده و با سولفات استفاده می کنید. در در واقع رنگ و مش زود تر از سایرین از بین می رود زیرا مو های شما مقداری ضعیف تر از حالت عادی شده اند و با شستن ممکن است از روی مو های شما پاک شوند.

برای این که رنگ مو های شما ماندگار تر شود باید در حین رنگ کردن موهایتان دارای چربی طبیعی باشد از این رو قبل از رنگ کردن دیگر نیازی به شستن مو ها ندارید. بعد از 48 ساعت که مو های خود را رنگ کردید می توانید از شامپو استفاده کنید در غیر این صورت شستن مو ها با آب خالی و بدون مواد شوینده باید انجام شود.

در واقع چرب بودن مو های شما در حین رنگ کردن باعث می شود تا به مو های شما آسیب کم تری وارد شده و مو های شما دارای ثبات بیش تری خواهند شد. همچنین یادتان باشد که بعد از رنگ کردن زمانی که 48 ساعت گذشت شما می توانید مو های خود را با شامپو های مخصوص مو های رنگ شده بشویید در غیر این صورت امکان این که بتوانید از مو های خود نهایت مراقبت را به عمل بیاورید وجود نخواهد داشت.

رنگ مو های زیبا

استفاده از محصولات معتبر

برای این که ماندگاری رنگ مو های شما زیاد شود می توانید از رنگ مو های خاص استفاده کرده و همچنین سعی کنید مارک های معتبر را خریداری نمایید در غیر این صورت امکان دارد ماندگاری این مواد بر روی مو های شما بسیار کم باشد. در واقع استفاده از این محصولات می تواند به شما کمک کند تا مو های آسیب دیده خود را بهبود بخشیده و باعث از بین رفتنشان نشوید.

کاهش استفاده از ابزار های حرارتی

ابزار های حرارتی یکی از بد ترین و آسیب زننده ترین موارد برای مو های شما می باشند و یکی از ساده ترین روش ها برای از بین بردن مو های شما هستند. بنابراین اگر می خواهید رنگ مو های شما بیش تر بماند نیاز است تا از این وسایل کم تر استفاده کرده و سعی کنید بگذارید مو های شما حالت های طبیعی خود را داشته باشد.گرما و به صورت کلی استفاده از آب گرم می تواند باعث کاهش ماندگاری رنگ مو های شما شود.

مراقبت از مو ها در برابر فرابنفش

نور خورشید از بد ترین و آسیب رسان ترین موارد به مو های رنگ شده شما می باشد دو باعث می شود که شما نتوانید مو های زیبا داشته باشید و رنگشان را به مرور سریع تر از زمان های دیگر از بین خواهد برد. بهتر است بدون اقدامات خاص مو های خود را در برابر نور خورشید قرار ندهید و سعی کنید با استفاده از کلاه و یا روسری مو های خودتان را بپوشانید. البته  اگر این روش برای شما امکان پذیر نمی باشد می توانید از محصولات مراقبت کننده مو در برابر اشعه های یو وی استفاده کرده و مانع از آسیب دیدن مو هایتان شوید.

تکنیک های ماندگاری رنگ مو

کاهش تداخل با کلر

استخر رفتن یکی از مواردی می باشد که مانع از ماندگار شدن رنگ مو های شما می شود از این رو نیاز است تا اگر به استخر می روید قبل از این که وارد آب شوید حتما مو های خود را با آب شهری خیس نمایید. در واقع اگر این کار را انجام دهید مو های شما آب را جذب خواهد کرد و مانع از جذب کلر می شود و مو های شما سالم تر خواهد ماند.

اگر با روش های مراقبت از مو های رنگ شده آشنا شدید در ادامه می توانید اطلاعات دیگری در رابطه با انواع واریاسیون و رنگ مو بدون دکلره نیز بدست آورید و برای این کار کافی است تا از لینک های داده شده در این زمینه کمک بگیرید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان