اکستندر برد سایبرتراک تسلا یک بسته باتری خارجی است

پس از چهار سال، ما بالاخره اطلاعات مربوط به سایبرتراک تسلا را که مردم می توانند بخرند دریافت می کنیم

اکستندر برد سایبرتراک تسلا یک بسته باتری خارجی است

پس از چهار سال، ما بالاخره اطلاعات مربوط به سایبرتراک تسلا را که مردم می توانند بخرند دریافت می کنیم. ما چیزی بسیار کنجکاو در میان آمارهای مختلف در وب سایت تسلا پیدا کردیم. حداکثر برد برای کامیون برقی در تریم AWD دو موتوره 340 مایل است، اما یک اکستندر برد در دسترس است که آن را به حدود 470 مایل افزایش می دهد. اعداد همه خوب و خوب هستند، اما آیا ما آن را درست خواندیم؟ سایبرتراک اکستندر برد دارد؟

افکار ما بلافاصله به طنز استفاده از موتور احتراق توسط تسلا به عنوان اکستندر برد معطوف شد، اما اصلاً اینطور نیست. همانطور که در یک پست رسانه اجتماعی از درو باگلینو، معاون ارشد نیروگاه و انرژی تسلا توضیح داده شده است، اکستندر برد سایبرتراک در واقع یک بسته باتری دیگر است. اندازه یک جعبه ابزار است و در پشت کابین نصب می شود. این به عنوان یک لوازم جانبی برای صاحبان سایبرتراک در دسترس خواهد بود، اگرچه برای تریم یک موتوره فهرست نشده است.

 

ریاضی پایه به ما می گوید که 340 تا 470 مایل 130 مایل بهبود است و ما همین افزایش را برای برد برتر سه موتوره Cyberbeast مشاهده می کنیم. برای ثبت، برد آن از 320 به 450 مایل افزایش می یابد.

 

حتی با وجود اکستندر برد، سایبرتراک تولیدی نمی تواند به وعده 500 مایلی که ایلان ماسک در سال 2019 داده بود، برسد. با این حال، شایان ذکر است که هنوز افشای کامل همه تریم های سایبرتراک را نداشته ایم. کامیون تک موتوره تا سال 2025 در دسترس نخواهد بود و ما هنوز هم فاقد تعداد زیادی آمار در مورد آن هستیم. نسخه پایه برد 250 مایلی را ارائه می دهد، اما یک کامیون تک موتوره با برد طولانی مطمئناً می تواند بین اکنون و آن زمان وارد شود.

در همین حال، تولید سایبرتراک باید سال آینده برای خریداران دو موتوره و سه موتوره افزایش یابد. رویداد امروز در کارخانه تسلا در تگزاس ویژگی‌های سایبرتراک را برجسته کرد و با تحویل اولین 10 وانت به اوج خود رسید. تریم AWD دو موتوره در حال حاضر گزینه “سطح ابتدایی” است که با قیمت اولیه 69990 دلار، 600 اسب بخار قدرت ارائه می دهد. Cyberbeast سه موتوره 845 اسب بخار قدرت تولید می کند و در 2.6 ثانیه به سرعت 60 مایل در ساعت می رسد، اما برای چنین قدرت جنبشی 99990 دلار خواهید پرداخت.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان