طرز تهیه پوره پنیری گل کلم یک پیش غذای سالم و مقوی

اگر به دنبال تهیه یک پیش غذای مقوی و خوشمزه هستنید، پوره پنیری گل کلم گزینه خوبی است. این پیش غذا یک پیش غذای متفاوت بوده که در مدت زمان نسبتا کمی تهیه می شود.

طرز تهیه پوره پنیری گل کلم یک پیش غذای سالم و مقوی

همه ما می دانیم که با استفاده از انواع مواد های اولیه می توانیم دسر های لذیذ و مقوی تهیه کنیم. پوره پنیری گل کلم یکی از دسر و یا پیش غذاهای محبوب و بسیار پر خاصیت بوده که به راحتی و با استفاده از مواد اولیه کمی تهیه می شود. این یک پیش غذای متفاوت و رژیمی بوده که  دارای خواص بسیاری است. طرز تهیه پوره پنیری گل کلم در این مطلب قرار گرفته شده است.

سالاد قالبی، کیش کدو پنیری و پیاز سوخاری سه پیش غذای بسیار متفاوت و خوشمزه هستند که با کلیک بر روی لینک های قرار گرفته شده می توان طرز تهیه این سه پیش غذا را به راحتی و دستور تهیه ای راحت مشاهده کرد. این پیش غذا ها و پوره پنیری گل کلم بسیار مناسب برای پذیرایی از مهمان ها می باشد. این پیش غذا در مدت زمان بسیار کمی آماده و حاضر برای سرو می شود.

پوره پنیری گل کلم مقوی

 

مواد لازم

  • پیازچه 2 ساقه
  • گل کلم 500 گرم
  • خامه 1 پیمانه
  • کره 1 قاشق سوپ خوری
  • نمک و فلفل 1 قاشق چای خوری

پوره پنیری گل کلم مفید

طرز تهیه پوره پنیری گل کلم مقوی

ابتدا برای تهیه این پیش غذای مقوی باید گل کلم ها را به خوبی بشویید و ضد عفونی کنید. برای این کار باید گل کلم ها را به قطعات کوچک تر تقسیم کرده و به خوبی بشویید. سپس گل کلم ها را با مقداری آب جوش در قابلمه ای مناسب بر روی حرارت متوسط قرار دهید تا آب بیشتر به جوش بی آیبد و گل کلم ها آب پز شوند..

پس از نرم شدن گل کلم ها، آن ها را آبکش کنید. در ادامه گل کلم را به همراه نمک، خامه و فلفل داخل مخلوط کن بریزید و به خوبی پوره کنید. حالا باید داخل قابلمه ای مناسب 1 قاشق سوپ خوری کره را به همراه مخلوط گل کلم که به خوبی پوره شدهبریزید و بر روی حرارت قرار بدهید.

طرز تهیه پوره پنیری گل کلم مقوی

پس از اینکه پوره رطوبت اضافی خود را از دست داد می توان پوره پنیری گل کلم را در ظرفی مناسب و دلخواه ریخت و بعد از آن دو ساقه پیازچه باید برای تزئین استفاده کرد. برای این کار پیازچه ها را حلقه ای و به صورت خیلی ریز خرد کنید و همراه با مقداری گل کلم بر روی پوره گل کلم بگذارید و با آن ها تزئین کنید و در نهایت سرو کنید. نوش جان.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان