دستگیری اعضای باند سرقت طلا و جواهرات در خراسان شمالی

فرمانده انتظامی شهرستان مانه و سملقان (خراسان شمالی) با اشاره به اینکه در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد که سارقان به صورت باندی اقدام به سرقت می‌کردند، افزود: این باند چهار نفره توسط پلیس شناسایی و در عملیات غافلگیرانه‌ای منهدم شد.

 فرمانده انتظامی شهرستان مانه و سملقان (خراسان شمالی) از دستگیری چهار سارق سابقه‌دار که به صورت باندی اقدام به سرقت طلا و جواهرات می کردند خبر داد.

سرهنگ مهدی مهران‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی وقوع چند مورد سرقت طلا و جواهرات در یکی از روستاهای بخش سملقان، بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور کار پاسگاه انتظامی چمن بید و پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد که سارقان به صورت باندی اقدام به سرقت می‌کردند، افزود: این باند چهار نفره توسط پلیس شناسایی و در عملیات غافلگیرانه‌ای منهدم شد.

سرهنگ مهران‌فر با بیان اینکه متهمان بعد از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان اموالی از جمله 3 عدد النگوی طلا، لپ تاب، ساعت مچی، بدلیجات، دو حلقه انگشتر که مجموعاً به ارزش یک میلیارد و 500 میلیون ریال بودند کشف و به مالباخته تحویل داده شدند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان