افزایش ۴۰ درصدی حقوق بازنشستگان در لایحه اصلاحی بودجه

عضو کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی: داود منظور رئیس سازمان برنامه و بودجه در نشست امروز کمیسیون تلفیق عنوان کرد که در بررسی جزئیات لایحه بودجه از پیشنهادات خوب در اصلاح بودجه استقبال می‌کنیم و با همراهی مجلس کار را به پیش می‌بریم.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: دولت در لایحه اصلاحی بودجه، اعتبارات مربوط به همسان‌سازی حقوق بازنشستگان و افزایش 40 درصدی حقوق آنان در سال اول اجرای برنامه هفتم توسعه را تخصیص داده است.

«هادی بیگی‌نژاد» روز سه شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایرنا درباره نشست کمیسیون تلفیق بودجه گفت: داود منظور رئیس سازمان برنامه و بودجه در نشست امروز کمیسیون تلفیق عنوان کرد که در بررسی جزئیات لایحه بودجه از پیشنهادات خوب در اصلاح بودجه استقبال می‌کنیم و با همراهی مجلس کار را به پیش می‌بریم.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی افزود: منظور گفت که در بحث رفع ناترازی انرژی و مصرف بهینه انرژی و افزایش سرمایه گذاری در حوزه نفت کار باید به صورت مسأله محور انجام و مشکلات در این حوزه‌ها حل شود.

بیگی‌نژاد افزود: رئیس سازمان برنامه و بودجه عنوان کرد که ما در بحث جبران ناترازی انرژی و مصرف بهینه انرژی به دنبال افزایش قیمت‌ها نیستیم بلکه از طریق اعمال اصلاحات این هدف را دنبال می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: دولت در لایحه اصلاحی خود درباره بودجه اعتبارات مربوط به همسان‌سازی حقوق بازنشستگان و افزایش 40 درصدی حقوق آنان در سال اول اجرای برنامه هفتم توسعه را تخصیص داده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان