چرا جمشید هاشم‌ پور به مراسم تشییع رضا طوفان نرفت؟

جمشید هاشم‌پور در منزل به سر می‌برد و به دلیل ناخوش احوالی نتوانسته امروز در مراسم دوست و همکار قدیمی‌اش رضا طوفان (صفایی‌پور) شرکت کند.

طبق پیگیری‌ها از دوستان نزدیک جمشید هاشم‌پور برخلاف برخی خبرهای نادرست جمشید هاشم‌پور در منزل به سر می‌برد و به دلیل ناخوش احوالی نتوانسته امروز در مراسم دوست و همکار قدیمی‌اش رضا صفایی‌پور شرکت کند.

جعفر گودرزی - رییس انجمن منتقدان خانه سینما- درباره احوال جمشید هاشم‌پور به ایسنا گفت: حدود یک ساعت قبل با همسر ایشان صحبت کردم و حالشان خوب است.

صبح امروز، 28 آذرماه مراسم تشییع مرحوم رضا صفایی‌پور برگزار شد و شاید خیلی‌ها منتظر حضور او در مراسم وداع با یکی از همکاران قدیمی‌اش بودند اما با توجه به سن و سال و شرایط جسمانی او امکان حضور این بازیگر و خیلی‌های دیگر فراهم نشد.

گودرزی بیان کرد:‌حال آقای هاشم‌پور چندان مساعد نیست و پس از مراسم تشییع آقای صفایی‌پور با همسر آقای هاشم‌پور تماس گرفتم که با ایشان صحبت کنم و به دیدارشان بروم ولی چون خواب بودند قرار بر این شد که بعدا صحبت کنیم.

از دقایقی قبل خبری مبنی بر درگذشت این بازیگر در برخی رسانه‌ها و فضای مجازی منتشر شده که رییس انجمن منتقدان سینما که ارتباط نزدیکی با او دارد، آن را تکذیب کرد.

همچنین خانه سینما و موسسه پیشکسوتان اخبار نادرست درباره این بازیگر را تکذیب کردند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان