افزایش شمار بی خانمان ها بین کهنه سربازان آمریکا

شمار کهنه سربازان بی‌خانمان آمریکا از سال ۲۰۲۲ تا ۲۰۲۳ بیش از ۷ درصد افزایش یافته است و مقام‌های ائتلاف کهنه سربازان آمریکا این گزارش جدید را «ناامید کننده» خواندند.

همزمان با کاهش اعتماد عمومی به ارتش ایالات متحده، افزایش شمار بی‌خانمان‌ها بین کهنه سربازان آمریکا زنگ خطر را بین نظامیان این کشور به صدا درآورده است.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، شمار کهنه سربازان بی‌خانمان آمریکا از سال 2022 تا 2023 بیش از 7 درصد افزایش یافته است و مقام‌های ائتلاف کهنه سربازان آمریکا این گزارش جدید را «ناامید کننده» خواندند.

وبگاه «میلیتری تایمز» گزارش کرد که این بزرگترین جهش سالانه از زمانی است که مقامات آمریکایی تمرکز برای حل  این مشکل را آغاز کردند.

بر اساس داده‌هایی که به تازگی منتشر شده‌اند شمارکل کهنه سربازان سراسر آمریکا به 35574 نفر رسیده است.

این در حالی است که نتایج نظر سنجی یک موسسه معتبر نشان می‌دهد که اعتماد عمومی به ارتش ایالات متحده همچنان رو به کاهش است و به پایین‌ترین حد خود در بیش از 2 دهه گذشته رسیده است.

گزارش سالانه پنتاگون (وزارت دفاع آمریکا) نیز  نشان داد که میزان خودکشی میان نظامیان آمریکایی در پنج سال گذشته نزدیک به 41.4 درصد افزایش یافته است.

«لوید آستین»، وزیر دفاع آمریکا در این باره گفت: «یافته‌های این گزارش نگران‌کننده هستند. میزان خودکشی میان نظامیان آمریکا و خانواده‌هایشان بسیار بالاست.»

«دنیس مک دونا» وزیر امور کهنه سربازان آمریکا اعلام کرد که کاخ سفید قصد دارد برنامه کمک مالی را که برای جلوگیری از مشکلات مسکن در میان کهنه سربازان طراحی افزایش دهد.

مقام‌های این وزارتخانه گفتند که در حال تحقیق در مورد دلایل افزایش شمار بی‌خانمان‌ها بین کهنه سربازان این کشور هستند.

مقام‌های ائتلاف کهنه سربازان آمریکا نیز در بیانیه‌ای این گزارش جدید را «ناامید کننده» خواندند. در بخشی از این بیانیه آمده است:«این اعداد منعکس کننده موردی است که از مدت‌ها پیش می دانستیم، ما با بحران قیمت مسکن مواجه هستیم. اعضای ما در سراسر کشور مدت‌هاست که زنگ خطر را در مورد جدی بودن این بحران به صدا در آورده‌اند.»

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر