پیشنهاد تشکیل هیاتی برای بررسی احکام بازگشت به تحصیل داوطلبان مشکوک به تقلب

محمدمهدی زاهدی: اگر این کارگروه روی احکام صادره صحه گذاشت، سازمان سنجش باید بپذیرد و ادعایی نداشته باشد و اگر هم برخی از این احکام به درستی صادر نشده باشد، باید با دستور ریاست قوه قضاییه این احکام باطل شود.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به استعفای رئیس سازمان سنجش پیشنهاد داد: هیاتی متشکل از نمایندگان قوه قضاییه و ریاست جمهوری و سازمان سنجش تشکیل شود تا در خصوص کیفیت کار و آیا اینکه این احکام به درستی صادر شده یا خیر رسیدگی کند.

به گزارش ایسنا، محمدمهدی زاهدی امروز، 28 آذرماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: رئیس سازمان سنجش در بیان دلیل استعفایش عنوان داشته که دیوان عدالت اداری در حال صدور احکام زیادی برای کسانی است که از نظر سازمان سنجش و هیات رسیدگی به تخلفات و تقلب‌ها، مسئله‌دار بودند و وی معتقد است که این احکام دقیق نیست.

زاهدی پیشنهاد داد: هیاتی متشکل از نمایندگان قوه قضاییه و ریاست جمهوری و سازمان سنجش تشکیل شود تا در خصوص کیفیت کار و آیا اینکه این احکام به درستی صادر شده یا خیر رسیدگی کند.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس با بیان اینکه این موضوعی حساس است و ممکن است دانشجویان و اساتید کشور رنجیده خاطر شوند، بر ضرورت نشکیل این کارگروه تاکید کرد.

 وی گفت: اگر این کارگروه روی احکام صادره صحه گذاشت، سازمان سنجش باید بپذیرد و ادعایی نداشته باشد و اگر هم برخی از این احکام به درستی صادر نشده باشد، باید با دستور ریاست قوه قضاییه این احکام باطل شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان