صدور حکم برای سارا معصومی؛ ۶ ماه حبس و ۲ سال ممنوعیت از روزنامه‌نگاری برای انتشار یک توئیت

وکیل سارا معصومی : جلسه رسیدگی در شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب با اتهام نشر مطالب خلاف واقع در حالی برگزار شد که مصداق عنوان اتهامی در ابتدا فقط یک توئیت عنوان شده بود. در این توئیت هم البته خبری نشر داده نشده بود که کذب بودن آن به اثبات رسیده باشد

سارا معصومی، روزنامه نگار با صدور حکم دادگاه به 6 ماه حبس و 2 سال ممنوعیت از کار روزنامه نگاری محکوم شد.
 
به گزارش شرق؛ شعبه 26 دادگاه انقلاب به اتهام نشر مطالب خلاف واقع، سارا معصومی، روزنامه‌نگار را به تحمل 6 ماه حبس و 2 سال ممنوعیت از روزنامه‌نگاری محکوم کرد. 
 
سارا معصومی
 
علی مجتهدزاده، وکیل دادگستری  با اشاره به وضعیت پرونده سارا معصومی، اظهار کرد: پرونده خانم معصومی برخلاف بسیاری دیگر از روزنامه‌نگاران که با اعلام جرم دادستان پس از جان باختن خانم آرمیتا گراوند کارشان به دادسرا کشیده شد، به دادگاه انقلاب ارجاع شد.

وی افزود: تا آنجا که من اطلاع دارم، برای برخی از روزنامه‌نگاران قرار تعلیق تعقیب صادر شد ولی پرونده خانم معصومی به شعبه 26 دادگاه انقلاب رفت.
 
او ادامه داد: جلسه رسیدگی در شعبه 26 دادگاه انقلاب با اتهام نشر مطالب خلاف واقع در حالی برگزار شد که مصداق عنوان اتهامی در ابتدا فقط یک توئیت عنوان شده بود. در این توئیت هم البته خبری نشر داده نشده بود که کذب بودن آن به اثبات رسیده باشد اما در حکم صادره، قاضی پرونده به گزارش ضابطان هم استناد کرده در حالی که هیچ گزارشی به ما نشان داده نشده بود.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان