دستگیری یک قاتل فراری در شاهرود

فرمانده انتظامی استان سمنان: به دنبال اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر جراحت فردی بر اثر ضربات چاقو و انتقال وی به یکی از مراکز درمانی در یکی از روستاهای منطقه شهرستان، شاهرود بلافاصله مأموران انتظامی کلانتری ۱۴ رویان برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

فرمانده انتظامی استان سمنان از شناسایی و دستگیری قاتل فراری در شاهرود خبر داد و گفت: این فرد تنها بعد از چهار ساعت پس از ارتکاب به جرم دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی فراجای سمنان، سردار جلیل موقوفه‌ای بیان کرد: به دنبال اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر جراحت فردی بر اثر ضربات چاقو و انتقال وی به یکی از مراکز درمانی در یکی از روستاهای منطقه شهرستان، شاهرود بلافاصله مأموران انتظامی کلانتری 14 رویان برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی با بیان اینکه مرد 60 ساله در بیمارستان به علت جراحات وارده فوت کرد ادامه داد به سرعت فرمانده انتظامی شهرستان به همراه کارآگاهان پلیس آگاهی اقدامات لازم را برای دستگیری قاتل آغاز کردند.

فرمانده انتظامی استان سمنان به شناسایی متهم در کمتر از چهار ساعت با همت مأموران اشاره کرد و افزود: قاتل 29 ساله در نهایت با تلاش‌های صورت گرفته در مخفیگاهش طی یک عملیات پلیسی غافلگیرانه دستگیر شد.

موقوفه‌ای بیان کرد: قاتل انگیزه خود را اختلافات شخصی با مقتول عنوان کرد و پس از تکمیل پرونده به مراجع ذیصلاح معرفی شد.

وی همچنین در خبری دیگر با بیان اینکه در پی وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصی در بخش بیارجمند موضوع در دستور کار مأموران انتظامی بخش قرار گرفت، گفت: مأموران پس از بررسی‌های انجام شده و اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی سه سارق حرفه‌ای و سابقه دار در این بخش شدند و در عملیات ضربتی و غافلگیرانه سارقان غیر بومی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان سمنان اظهار داشت: متهمان در تحقیقات و بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به 5 فقره سرقت از منزل و اماکن خصوصی در این بخش اعتراف کردند و در راستای تکمیل پرونده تحت نظر قرار گرفتند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان