بذرپاش: وام مسکن روستایی ۳۵۰ میلیون تومان شد

وزیر راه و شهرسازی : وام مسکن روستایی از ۲ میلیارد ریال به سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال رسیده تا ساخت واحدهای مسکونی در روستاها تسریع شود.

ساخت 10 هزار واحد مسکن روستایی طرح نهضت ملی مسکن امروز همزمان با دور دوم سفر رییس جمهور به گلستان با حضور وزیر راه و شهرسازی آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی ظهر امروز در مراسم واگذاری پنج هزار قطعه زمین برای ساخت مسکن روستایی در روستای وحدت آق قلا اظهارداشت: علاوه بر این طرح، 5 هزار قطعه زمین برای ساخت مسکن روستایی در روستای وحدت آق قلا به متقاضیان واگذار خواهد شد و هزار و 500 مسکن روستایی طرح نهضت ملی مسکن به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی ادامه داد: در مجموع امروز سه هزار و 500 واحد مسکن نهضت ملی مسکن روستایی، بافت فرسوده و شهری تقدیم مردم گلستان می شود و عملیات اجرایی ساخت 10 هزار واحد مسکونی نیز در این استان آغاز خواهد شد.

وزیر راه و شهرسازی که رییس جمهور را در سفر استانی دوم گلستان همراهی می کند در مراسم واگذاری پنج هزار قطعه زمین برای ساخت مسکن روستایی در روستای وحدت آق قلا گفت: وام مسکن روستایی از 2 میلیارد ریال به سه میلیارد و 500 میلیون ریال رسیده تا ساخت واحدهای مسکونی در روستاها تسریع شود.

بذرپاش با بیان اینکه در حوزه روستایی نیز اتفاقات خوبی در کشور افتاده است، به برنامه ریزی برای اعطای 22 هزار فقره وام مسکن روستایی در کنار واگذاری زمین به مردم و متقاضیان ساخت مسکن اشاره کرد و گفت: در حدود 280 روستای گلستان 100 کیلومتر شبکه معابر ایجاد شده و برنامه آینده ما اجرای 80 کیلومتر شبکه معابر در 300 روستا است.

وی اظهار کرد: 95 نقطه حادثه‌خیز در گلستان وجود داشته که تاکنون 30 نقطه حادثه‌خیز رفع شده و 65 نقطه حادثه خیز دیگر تا پایان دولت به اتمام می‌رسد تا شاهد بروز سوانح و اتفاقات ناگوار جاده‌ای بر اثر راه غیراستاندارد نباشیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان