تخلف ۲۸۵۲ واحد صنفی در شب‌های یلدا

سخنگوی سازمان تعزیرات: از ۱۵ آذر ماه سال جاری گشت‌های ویژه شب یلدا آغاز به کار کردند که تا بیست و هشتم آذر ماه حدود یک هزار و ۵۲۵ اکیپ گشت در سطح شهر (مراکز تولیدی و مراکز توزیعی و همینطور صنوف) اعزام کردیم.

سخنگوی سازمان تعزیرات گفت: در گشت‌های شب یلدا تاکنون 9هزار و 287 بازرسی انجام شده و از این تعداد 2هزار و 852 مورد واحد دارای تخلف بوده که برای آن‌ها پرونده تشکیل و برای رسیدگی به شعب ارجاع شدند.

محمد اسفنانی سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی در گفتگو با خبرنگار قضائی خبرگزاری فارس در خصوص اقدامات سازمان تعزیرات حکومتی به مناسبت شب یلدا گفت: از 15 آذر ماه سال جاری گشت‌های ویژه شب یلدا آغاز به کار کردند که تا بیست و هشتم آذر ماه حدود یک هزار و 525 اکیپ گشت در سطح شهر (مراکز تولیدی و مراکز توزیعی و همینطور صنوف) اعزام کردیم.

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی در خصوص گشت‌های سازمان تعزیرات به مناسبت شب یلدا خاطرنشان کرد: این گشت‌ها به‌صورت مشترک با نهادهای ذیربط من جمله اتاق اصناف، سازمان حمایت و جهاد کشاورزی و... در حال برگزاری است و حدود 9هزار و 287 بازرسی انجام دادند و از این تعداد 2هزار و 852 مورد واحد دارای تخلف داشتیم که برای آن‌ها پرونده تشکیل شد و برای رسیدگی به شعب ارجاع شدند.

اسفنانی گفت: یکی از آجیل فروشی‌های به نام و معروف تهران را به‌علت گران فروشی و شکایت متعددی که از این آجیل فروشی شده بود 10 روز پلمب شد. همچنین در استان‌های دیگر نیز واحدهای دیگری بودند که صرفاً به علت گران فروشی یا پلمب شدند یا بنر و پلاکارد مقابل واحد زده شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان