ماهان شبکه ایرانیان

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی تاکید کرد:

ضرورت تسریع در تکمیل شهرک صنعتی اسکو

تبریز - عضو هیات رئیسه و نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت تسریع در تکمیل شهرک صنعتی اسکو تاکید کرد.

ضرورت تسریع در تکمیل شهرک صنعتی اسکو

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حسین فرهنگی بعداز ظهر امروز سه شنبه در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان اسکو با تاکید بر ظرفیت های گردشگری این شهرستان اظهار داشت: باید در موضوع تبریز2018 از ظرفیت های گردشگری شهرستان اسکو و به خصوص روستای تاریخی کنداون نیز استفاده کرد.

وی سپس با بیان اینکه باید نگاه ویژه ای به محورهای توسعه ای شهرستان اسکو داشت، گفت: احکام ماده 6 در خصوص نحوه استفاده از مالیات بر ارزش افزوده می تواند یکی از موارد توسعه ای اسکو باشد.

فرهنگی سپس از اختصاص چهار میلیون تن قیر رایگان برای پروژه های عمرانی خبر داد و گفت: باید پروژه های نیمه تمام عمرانی شهرستان سرعت بیشتری گیرند و تکمیل شوند.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت تکمیل سالن ورزشی کردآباد نیز گفت: باید در فصل تابستان به فکر پر کردن اوقات فراغت دانش آموزان نیز بود.

وی با اشاره به اینکه پروژه های فاضلاب اسکو نیز باید تسریع شوند، گفت: فرصت های اشتغال زایی بخش ITC نیز در اسکو باید ایجاد شوند.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اساس قانون برنامه و بودجه سال جاری کشور، تصمیم های توسعه ای است، افزود: طبق این اصل، تصمیمات توسعه ای مهمی در قالب قانون بودجه اتخاذ شده است.

وی ادامه داد: باید شهرستان ها از این فرصت ها بیشترین استفاده را ببرند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان