روبوسی هاشمی‌نسب و مجری جنجالی در شب یلدا

پیش از مسابقه دربی مجید یحیایی، مجری برنامه صبحگاهی شبکه دو برای استقلالی‌ها کری خوانده بود و با صحبتش در خصوص اینکه آبی‌های تهرانی تا به حال VAR را ندیده‌اند حسابی میان طرفداران دو تیم وایرال شده بود.

مجری جنجالی شبکه دو با حضور در بخش مصاحبه با مهدی هاشمی‌نسب، با مربی محبوب آبی‌ها به طرز نمادین روبوسی کرد.

به گزارش "ورزش سه"، پیش از مسابقه دربی مجید یحیایی، مجری برنامه صبحگاهی شبکه دو برای استقلالی‌ها کری خوانده بود و با صحبتش در خصوص اینکه آبی‌های تهرانی تا به حال VAR را ندیده‌اند حسابی میان طرفداران دو تیم وایرال شده بود.

جالب اینکه این اتفاق که از یک کری به جنجالی بزرگ تبدیل شده بود، به کنفرانس خبری جواد نکونام پس از دربی هم کشیده شد و جواد نکونام اعلام کرد تا زمانی که از سوی صدا و سیما به‌طور رسمی عذرخواهی نشود مقابل دوربین‌ها در کنفرانس خبری قرار نخواهد گرفت.

حال در ویژه برنامه شب یلدا شبکه دو مجید یحیایی با مهدی هاشمی‌نسب مربی استقلال به‌طور نمادین روبوسی کرد. جالب اینکه هاشمی‌نسب اصلا دلیل این خوش و بش را نمی‌دانست و آن را از مجری شبکه دو جویا شد.

یحیایی در این خصوص گفت: ارادت دارم به آقای هاشمی‌نسب که از مربیان خوب و خوشنام فوتبال کشورمان هستند. یکسری اتفاقات افتاده بود که نمی‌خواهم امشب ورود بکنیم فقط آمدم که امشب یک عرض ادب داشته باشم به استقلالی‌های عزیز.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان