سارق شیرآلات برنجی و مالخر در غرب تهران دستگیر شد

مدیر مجموعه فرهنگیان به مأموران مراجعه کرد و گفت که چند روز قبل منزل ایشان مورد سرقت قرار گرفته و تعداد ۳۶۰ عدد شیرآلات برنجی به ارزش یک میلیارد ریال به سرقت رفته است و با بازبینی دوربین‌های مداربسته ساختمان چهره سارق را شناسایی کرده‌اند و امروز سارق را در داخل مشاعات ساختمان مشاهده کرده‌اند.

رییس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری یک سارق اماکن دولتی که از مجموعه‌های آموزش و پرورش غرب تهران سرقت می‌کرد، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ علی قاسم پور اظهار داشت: در پی اعلام یکی از شهروندان به سامانه 110 در خصوص حضور سارق در محل بلافاصله تیم عملیاتی کلانتری 140 باغ فیض به محل اعزام شدند.

وی با بیان اینکه به محض حضور مأموران مدیر مجموعه فرهنگیان به مأموران مراجعه کرد افزود: وی اظهار داشت که چند روز قبل منزل ایشان مورد سرقت قرار گرفته و تعداد 360 عدد شیرآلات برنجی به ارزش یک میلیارد ریال به سرقت رفته است و با بازبینی دوربین‌های مداربسته ساختمان چهره سارق را شناسایی کرده‌اند و امروز سارق را در داخل مشاعات ساختمان مشاهده کرده‌اند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ تصریح کرد: سرانجام در تاریخ 29 آذر ماه با اجرای طرح مهار سارق، و بازرسی از قسمت‌های مختلف ساختمان در نهایت متهم را دستگیر و پس از انتقال به کلانتری، متهم به سرقت از منزل مال باخته اعتراف کرد.

وی به شناسایی مالخر این سارق اشاره کرد و گفت: با هماهنگی‌های قضائی در یک عملیات غافلگیرانه پلیسی مالخر اموال مسروقه نیز دستگیر و از داخل مخفیگاهش اموال مسروقه ذکر شده در بالا کشف شد.

سرهنگ قاسم پور با اشاره به اینکه متهمان دارای چندین فقره سرقت و تحمل حبس در زندان بوده در پایان خاطر نشان کرد: تحقیقات بیشتر برای کشف جرایم احتمالی متهمان و شناسایی مال باختگان ادامه دارد.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان