مرگ هولناک کارگر در خرمن کوب

با حضور ماموران در محل و بررسی‌های اولیه مشخص شد کارگر ۳۵ ساله یک گاوداری هنگام کار با دستگاه خرمن کوب لباسش با گاردون بین تراکتور و خرمن کوب گیر کرده و به طرز دلخراشی جان باخته است.

فرمانده انتظامی کلان شهر مشهد گفت: مردی 35 ساله در روستای" معین آباد" مشهد هنگام کار با دستگاه خرمن کوب به طرز هولناکی جان باخت.

به گزارش ایلنا، سرهنگ" احمد نگهبان" بیان داشت: در پی اعلام یک فقره مرگ مشکوک در روستای معین آباد مشهد به مرکز فوریت‌های پلیسی 110، بلافاصله ماموران کلانتری" خلق آباد" برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با حضور ماموران در محل و بررسی‌های اولیه مشخص شد کارگر 35 ساله یک گاوداری هنگام کار با دستگاه خرمن کوب لباسش با گاردون بین تراکتور و خرمن کوب گیر کرده و به طرز دلخراشی جان باخته است.

به گزارش خبرگزاری پلیس، سرهنگ نگهبان تصریح کرد: در این رابطه پرونده قضائی تشکیل و تحقیقات تکمیلی برای شناسایی علت تامه این حادثه ادامه دارد.

فرمانده انتظامی کلان شهر مشهد در ادامه از کشاورزان و دامداران خواست؛ هنگام استفاده از دستگاه خرمن کوب و سایر تجهیزات کشاورزی اصول ایمنی را رعایت کنند تا شاهد چنین حوادث دلخراشی نباشیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان