طرز تهیه چیکن چیلی با بهترین طعم

طرز تهیه چیکن چیلی با یک رسپی ویژه خانگی در این بخش قرار داده شده است که با دستور آن آشنا می شوید. این چیکن طعم و مزه ای بی نظیری برای شما عزیزان دارد.

طرز تهیه چیکن چیلی با بهترین طعم

مرغ ترد یک مرغ خانگی خوشمزه با طعمی عالی بوده که شما در این بخش می توانید با طرز تهیه چیکن چیلی آشنا شوید. این نوع مرغ طعم فوق العاده ای داشته و یک رسپی ویژه از آن را مطالعه می کنید.

برای داشتن یک مرغ خوشمزه خانگی می توانید در ارگا همراه ما باشید. طرز تهیه چیکن کیف و چیکن بالز با رسپی های متنوع نیز در لینک قرار داده شده است که مطالعه می کنید.

طرز تهیه چیکن چیلی

مواد اولیه:

  • ران مرغ: 500 گرم
  • سرکه سفید: 1 قاشق غذاخوری
  • نمک: 1 قاشق غذاخوری
  • اب: 2 قاشق غذاخوری
  • فلفل قرمز: 1 قاشق چای خوری
  • نشاسته ذرت: 2 قاشق غذاخوری
  • سیر: 1 قاشق غذاخوری
  • زنجبیل: 1 قاشق غذاخوری
  • فلفل سیاه: 1/4 قاشق غذاخوری
  • آرد: 1 قاشق غذاخوری
  • روغن: 2 قاشق غذاخوری

طرز تهیه چیکن چیلی:

این مرغ را می توانید با یک سس خانگی عالی تهیه کنید. داشتن یک سس تند تند فوق العاده است و تجربه ای عالی برای شما خواهد بود. این مرغ در محبوب ترین رستوران های چین نیز سرو می شود. این روش یک تکنیک ساده و راحت برای تهیه یک غذای سالم است.

چیکن چیلی ساده

این چیکن را می توانید در سرخ کن نیز تهیه کنید. ابتدا باید این مرغ خوشمزه را مرینیت نمایید. ران مرغ را با پوست درون ظرفی ریخته و مقداری فلفل قرمز، فلفل سیاه، نمک، زنجبیل، پودر سیر، آب، سرکه سفید، رب سیر و دیگر طعم دهنده های دلخواه را اضافه نمایید.

مرحله دوم تهیه این نوع چیکن خانگی ساده بوده و بعد از اینکه تکه های مرغ را مزه دار کردید در حین آماده سازی می توانید مقداری سبزیجات به آن اضافه نمایید. مرغ باید به مدت 1 ساعت مزه دار شده و در مرحله بعدی نیز باید مرغ ها را درون تابه ای روی حرارت سرخ کنید. بهتر است برای پخت از یک تابه گریل و فر استفاده کنید.

برای آماده کردن این سس نیز باید 2 قاشق روغن، زنجبیل، پودر سیر و …. را با یکدیگر ترکیب کنید. مقداری فلفل قرمز نیز خرد کرده و به سس خود اضافه نمایید. پیاز را خرد کرده و درون تابه ای ریخته و با کمی روغن تفت دهید. در ادامه فلفل و مواد دیگر را اضافه کرده و کمی سس سویا اضافه کنید.

رسپی چیکن چیلی

شکر، نشاسته ذرت، آب و کمی پیازچه اضافه کرده و کمی روی حرارت بگذارید. کمی از ادویه چیلی و زنجبیل نیز استفاده کنید. مواد را بعد از مخلوط شدن و پخت کنار گذاشته تا مزه دار شود و یا می توانید درون یک میکسر بریزید.

در این مرحله از طرز تهیه چیکن چیلی مرغ ها را باید روی سس قرار دهید. ابن مرغ بافت و طعم فوق العاده ای دارد. طعم و عطر این مرغ عالی است و شما می توانید برای پذیرایی های خود این غذای فوق العاده را داشته باشید.

این مرغ در کنار دیگر سس ها نیز سرو می شود و نکته مهم در رسپی آن داشتن یک سس تند خانگی است. این نوع چیکن با رسپی ویژه را می توانید در رستوران های خود نیز داشته باشید در این صورت یک منوی عالی برای مشتریان خود خواهید داشت.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان