۱۲۰ معتاد متجاهر در اصفهان جمع‌آوری شد

طی ۲۴ ساعت گذشته مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان ۱۲۰ نفر از معتادان متجاهر را از سطح تفرجگاه‌ها، معابر عمومی، پارک‌ها و محلات مختلف استان جمع آوری و تحویل مراکز ترک اعتیاد مشمول ماده ۱۵ و ۱۶ قانون مبارزه با مواد مخدر دادند.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان گفت: 120 معتاد متجاهر با اجرای طرح آرامش در شهر اصفهان طی 24 ساعت گذشته جمع‌آوری شدند.

سرهنگ احمد نیکبخت در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: طرح آرامش با هدف پاک سازی نقاط استان از وجود افراد معتاد در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: طی 24 ساعت گذشته مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان 120 نفر از معتادان متجاهر را از سطح تفرجگاه‌ها، معابر عمومی، پارک‌ها و محلات مختلف استان جمع آوری و تحویل مراکز ترک اعتیاد مشمول ماده 15 و 16 قانون مبارزه با مواد مخدر دادند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان با بیان اینکه اجرای این طرح رضایت و خشنودی شهروندان را به همراه داشت گفت: طرح‌های این پلیس براساس درخواست‌های مردمی و پس از انجام تحقیقات و بررسی‌های دقیق و انجام کارهای کارشناسی و اطلاعاتی به مرحله اجرا در می‌آید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان