تعطیلی رسمی من‌وتو از ۲۵ روز دیگر

تلویزیون فارسی‌ زبان «من‌وتو» (منوتو) به عنوان یکی از شبکه‌های تلویزیونی فعالیت بر ضد جمهوری اسلامی ایران، با اطلاعیه تازه‌ای که در حساب ایکس این شبکه منتشر شده است، به صورت رسمی اعلام کرد که «۳۱ ژانویه ۲۰۲۴ (۱۱ بهمن‌) آخرین روز پخش این تلویزیون خواهد بود».

«من‌وتو» اعلام کرد 31 ژانویه 2024 (11 بهمن‌) آخرین روز پخش این شبکه تلویزیونی خواهد بود.
 
به گزارش ایسنا، تلویزیون فارسی‌زبان «من‌وتو» (منوتو) به عنوان یکی از شبکه‌های تلویزیونی فعالیت بر ضد جمهوری اسلامی ایران، با اطلاعیه تازه‌ای که در حساب ایکس این شبکه منتشر شده است، به صورت رسمی اعلام کرد که «31 ژانویه 2024 (11 بهمن‌) آخرین روز پخش این تلویزیون خواهد بود».
 
مالکان این شبکه تلویزیونی در بیانیه خود توضیح داده‌اند که: «پس از در نظر گرفتن همه گزینه‌ها و بررسی بسیاری از ایده‌های خلاقانه، تامین بودجه لازم و مستمر برای ادامه کار تلویزیون ممکن نشد.»
 
اولین بیانیه تلویزیون «من‌وتو» درباره احتمال تعطیلی این شبکه، 22 آبان‌ماه 1402 منتشر شد. در آن زمان، کاربران زیادی در شبکه‌های اجتماعی، این بیانیه را راهکاری برای جذب حامی مالی می‌دانستند که بر اساس بیانیه جدید ممکن نشده است. 
 
پخش مستند پرویز ثابتی، شکنجه‌گر ساواک و تلاش برای تطهیر چهره او، از آخرین فعالیت‌های این شبکه تلویزیونی بود که با واکنش‌ها و اعتراض‌های فراوانی روبرو شد.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان