دستگیری ۲۳ عنصر داعشی آماده عملیات در کرمان طی ماه‌های گذشته

تمام منطقه گلزار شهدا قبل از مراسم با وسایل فنی و الکترونیکی و سگ‌های مواد منفجره‌یاب چک شد و این شایعه است که موادمنفجره داخل سطل زباله بوده است.

دادستان کرمان از دستگیری عناصری از داعش در کرمان طی ماه‌های گذشته خبر داد و گفت: 23 عنصر داعشی که آماده عملیات انتحاری در استان کرمان بودند، طی این مدت دستگیر شدند.

به گزارش فارس، مهدی بخشی دقایقی قبل در گفت‌وگوی ویژه خبری از شبکه استانی سیما اظهار داشت: تمام منطقه گلزار شهدا قبل از مراسم با وسایل فنی و الکترونیکی و سگ‌های مواد منفجره‌یاب چک شد و این شایعه است که موادمنفجره داخل سطل زباله بوده است.

دادستان کرمان با تاکید بر اینکه هر 2 انفجار کرمان انتحاری بود، تصریح کرد: آنها نتوانستند مواد منفجره کار بگذارند.

وی از دستگیری عناصری از داعش در کرمان طی ماه‌های گذشته خبر داد و گفت: 23 عنصر داعشی که آماده عملیات انتحاری در استان کرمان بودند، طی این مدت دستگیر شدند.

وی درباره پژو 405 سربی رنگ مستقر در محل سانحه تروریستی هم گفت: این پژو بررسی شد و متوجه شدیم کارت تردد داشته است زیرا خودروهای مجاز با کارت تردد می‌توانستند وارد محدوده شوند.

بخشی ادامه داد: این خودرو هم باید تجهیزات را می‌آورد و اشکالی بر آن وارد نبود و عنایت الهی بود که این پژو در آنجا قرار گرفته بود،  کمربندهای انتحاری دارای ساچمه‌های زیادی است و اگر این خودرو نبود شهدای بیشتری داشتیم.

دادستان کرمان از دستگیری 32 نفر در جریان پرونده جنایت تروریستی کرمان خبر داد و گفت: این افراد مراحل مقدماتی را طی می‌کنند و در حال بازجویی هستند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان