عملکرد نگران کننده خط دفاع تیم ملی فوتبال/ زنگ خطر به صدا درآمد

مهدی طارمی و امید ابراهیمی زنندگان دو گل ایران در دیدار تدارکاتی بودند. تیم بورکینافاسو ۶ شوت به سمت دروازه ایران شلیک کرد که دو شوت آن‌ها در چارچوب بود و یکی از آن‌ها تبدیل به گل شد

تیم ملی فوتبال ایران در دیدار با بورکینافاسو عملکرد خوبی در خط دفاع نداشت تا اتفاقی که در دیدار با ازبکستان رخ داد یک بار دیگر در آستانه جام ملت های آسیا تکرار شود.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتبال کشورمان خود را برای حضور در جام ملت‌های آسیا 2023 آماده می‌کند و از این رو شاگردان امیر قلعه نویی اردوی تدارکاتی در جزیره کیش برپا کرده‌اند. ایران روز گذشته جمعه 15 دی در دیداری تدارکاتی به مصاف تیم بورکینافاسو رفت و موفق شد با نتیجه دو بر یک این تیم را شکست دهد.

مهدی طارمی و امید ابراهیمی زنندگان دو گل ایران در این بازی بودند. تیم بورکینافاسو 6 شوت به سمت دروازه ایران شلیک کرد که دو شوت آنها در چارچوب بود و یکی از آنها تبدیل به گل شد. مدافعان تیم ملی علاوه بر دیدار روز گذشته که عملکرد ضعیفی داشتند، در بازی با ازبکستان در مرحله مقدماتی جام جهانی 2026 هم نتوانستند مانع از گلزنی بازیکنان حریف شوند و با اینکه ایران دو بر صفر پیش بود اما در نهایت بازی با نتیجه تساوی دو بر دو به پایان رسید.

صادق محرمی، شجاع خلیل زاده، سید مجید حسینی، میلاد محمدی، محمدحسین کنعانی زادگان، آریا یوسفی، رامین رضائیان، احسان حاج صفی و سامان فلاح بازیکنان تیم ملی در خط دفاع را تشکیل می‌دهند و در جام ملت‌های آسیا برابر تیم‌های ابر قدرتی از جمله ژاپن، کره جنوبی و عربستان کار راحتی نخواهند داشت.

تیم ملی از زمان هدایت امیر قلعه نویی 12 دیدار انجام داده که دو بازی آن رسمی و در چارچوب مقدماتی جام جهانی 2026 بوده که حاصل آن یک پیروزی 4 بر صفر برابر هنگ کنگ و یک تساوی دو بر دو برابر ازبکستان بوده است. در 10 بازی دوستانه هم شاگردان قلعه نویی تنها برابر روسیه با نتیجه دو بر دو به تساوی رسیده‌اند و مابقی تیم‌هایی که با آن رو به رو شده‌اند را با شکست بدرقه کرده‌اند.

برنامه دیدارهای ایران در جام ملت‌های آسیا به شرح زیر است:

* ایران - فلسطین (24 دی - ساعت 21 - ورزشگاه اجوکیشن سیتی)

* ایران - هنگ کنگ (29 دی - ساعت 21 - ورزشگاه خلیفه)

* ایران - امارات (3 بهمن - ساعت 18:30 - ورزشگاه اجوکیشن سیتی)

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان