دستگیری دائرکنندگان ۳۵ تارنمای توهین آمیز به شهدای واقعه کرمان

رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات (فتا) فرماندهی انتظامی استان اصفهان: پس از اقدام تروریستی ۱۳ دی در کرمان، عده‌ای از افراد مُعاند و مُغرض با سوءاستفاده از این موضوع و انتشار شایعات، اخبار کذب و محتواهای توهین‌آمیز در صفحات اینستاگرام باعث تشویش اذهان عمومی و ناراحتی شهروندان و خانواده‌های شهدا شدند.

رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات (فتا) فرماندهی انتظامی استان اصفهان از شناسایی و دستگیری دائرکنندگان 35 تارنمای توهین‌آمیز به ساحت شهدای حمله تروریستی کرمان در این استان خبر داد.

به گزارش ایرنا از مرکز اطلاع‌رسانی پلیس اصفهان، سرهنگ سیدمصطفی مرتضوی افزود: پس از اقدام تروریستی 13 دی در کرمان، عده‌ای از افراد مُعاند و مُغرض با سوءاستفاده از این موضوع و انتشار شایعات، اخبار کذب و محتواهای توهین‌آمیز در صفحات اینستاگرام باعث تشویش اذهان عمومی و ناراحتی شهروندان و خانواده‌های شهدا شدند.

وی اظهار داشت: بر همین اساس طرح ضربتی برخورد با عوامل تشویش اذهان عمومی و انتشار محتواهای توهین‌آمیز در صفحات مجازی در باره واقعه کرمان در دستور کار پلیس فتای اصفهان قرار گرفت.

سرهنگ مرتضوی افزود: با تلاش‌ کارشناسان پلیس 35 تارنما که اخبار کذب و محتواهای توهین‌آمیز به ساحت مُقدس شهدای حادثه تروریستی کرمان در آنها بازنشر شده بود، شناسایی و مسدود شد و دائرکنندگان آنها نیز دستگیر و تحویل مرجع قضائی شدند.

وی با بیان‌اینکه شهروندان باید اخبار خود را از منابع مُعتبر و رسمی دریافت کنند، هشدار داد: برابر قانون مُجازات اسلامی هرگونه جعل خبر، تولید و انتشار شایعات که موجب تشویش اذهان عمومی و اضطراب در جامعه شود، جُرم تلقی می‌شود و پلیس هم بر حسب ماموریت‌ ذاتی خود با شایعه‌سازان برخورد قانونی می‌کند.

به گزارش ایرنا، ساعت 14:45 دقیقه عصر روز چهارشنبه 13 دی در یک عملیات تروریستی در گُلزار شهدای کرمان و مسیر زائران مرقد سردار سلیمانی، 2 انفجار رُخ داد که بر اثر آن 91 نفر از هموطنان شهید و 284 نفر مجروح شدند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان