سفرهای درمانی رایگان برای کودکان مناطق کمتر برخوردار با اسنپ

اسنپ برای سفرهای درمانی تعدادی از کودکان مناطق تحت پوشش خیریه‌ پزشکی نوین رایگان شد

اسنپ سفرهای خود را برای کودکان بیمار تحت پوشش «خیریه‌ پزشکی نوین» که برای درمان به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی شهر تهران مراجعه می‌کنند تا پایان سال 1402 رایگان کرد.
 
به گزارش عصر ایران؛ روابط عمومی اسنپ اعلام کرد: «هدف این طرح تسهیل رفت‌و‌آمد در شهر تهران برای کودکان ساکن مناطق کمتر برخورداری است که به همراه خانواده‌هایشان برای درمان به تهران آمده‌اند. با اجرای این طرح کودکان تحت پوشش خیریه پزشکی نوین می‌توانند با سفرهای اسنپی رایگان به بیمارستان‌ها، مراکز درمانی، مراکز تصویربرداری، اقامتگاه‌ها و غیره مراجعه و مسیر درمان خود را راحت‌تر طی کنند.»  
 

اسنپ هم‌مسیر با کودکان تحت درمان

به گزارش روابط عمومی اسنپ، این شرکت از ابتدای فعالیت خود طرح‌های متنوعی را در حوزه‌ مسئولیت اجتماعی اجرا کرده است. رویکرد مسئولیت اجتماعی این سوپراپلیکیشن در انتخاب و ارائه‌ طرح‌ها به دو شکل همسو و مرتبط با ماهیت کسب‌وکار و همچنین همسو و هم‌راستا با نیاز جامعه تدوین می‌شود.

تازه‌ترین طرح مسئولیت اجتماعی اسنپ یکی از طرح‌های همسو با ماهیت این کسب‌وکار ‌است. جامعه‌‌ هدف این طرح کودکانی هستند که برای درمان از محل سکونت خود به شهر تهران سفر می‌کنند.

این کودکان و خانواده‌هایشان عمدتاً از مناطق کمتر برخوردار هستند و غالباً در منطقه‌ محل سکونت خود به مراکز درمانی مجهز یا کادر پزشکی متخصص دسترسی ندارند. اجرای این طرح گامی کوچک برای تسهیل رفت‌وآمد آنان برای درمان است.

 

معرفی خیریه‌ پزشکی نوین

روابط عمومی اسنپ افزود: «این شرکت همواره خیریه‌های مجری طرح‌های مسئولیت اجتماعی را با دقت بسیار از بین خیریه‌های خوشنام و دارای شفافیت مالی انتخاب می‌کند. بعد از اجرای طرح‌ها نیز از آنها گزارش هزینه‌کرد دریافت می‌شود و این گزارش به صورت شفاف از طریق کانال‌های ارتباطی اسنپ در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد. خیریه‌ پزشکی نوین یکی از این مراکز به شمار می‌رود که فعالیت خود را از سال 1393 شروع کرده است.» 

ماموریت این خیریه پوشش هزینه‌ها و منابع لازم برای درمان کودکان زیر 18 سال و زنان سرپرست خانوار ساکن مناطق کمتر برخوردار است. در راستای این هدف نیز بستر مناسب برای همکاری نیروهاى متخصص پزشکى، پرستارى و مددکارى برای تشخیص، درمان، مشاوره و راهنمایى تخصصى رایگان فراهم کرده است.
این خیریه کودکان کمتر برخورداری را که برای بهره‌مندی از خدمات پزشکی نیاز است به تهران سفر کنند از ابتدای سفرشان تا زمان بهبودی کامل همراهی و حمایت می‌کند.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان