کامیون حادثه‌ساز در جاده گرمسار- تهران متوقف شد

در پایش و رصد تیم کنترل نامحسوس پلیس راه استان سمنان در محور مواصلاتی گرمسار- تهران، یک دستگاه کامیون ولوو که اضافه بار بیش از ۱۵ تنی داشت، متوقف شد.

کامیونی با 15 تن اضافه بار در جاده گرمسار- تهران متوقف و راهی پارکینگ شد.

به گزارش فارس از سمنان، موسی بزرگی، رئیس پلیس راه استان سمنان صبح امروز به خبرنگاران گفت: کامیونی با 15 تن اضافه بار در جاده گرمسار- تهران متوقف و راهی پارکینگ شد.

وی تصریح کرد: در پایش و رصد تیم کنترل نامحسوس پلیس راه استان سمنان در محور مواصلاتی گرمسار- تهران، یک دستگاه کامیون ولوو که اضافه بار بیش از 15 تنی داشت، متوقف شد.

رئیس پلیس راه استان سمنان ادامه داد: این کامیون با رانندگی شخصی فاقد گواهینامه در این محور در حال حرکت بود که متوقف و راننده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد.

به گزارش فارس؛ اضافه بار در خودروهای باری سنگین می‌تواند حوادث تلخی را در جاده‌ها به همراه داشته باشد.

با همکاری نیروهای خدماتی و امدادی استان سمنان در راستای کنترل محورها و خدمات‌رسانی هر چه بهتر به هم‌وطنان مسافر اقدام می‌شود.

کنترل عبور و مرور در محورهای مواصلاتی استان سمنان با استفاده از سیستم‌های هوشمند ITS از اولویت‌های اصلی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان انجام می‌شود.

سالانه دست‌کم 15 میلیون مسافر و گردشگر از محورهای ارتباطی استان سمنان تردد می‌کنند. حدود 600 کیلومتر از محور تهران-مشهد در استان سمنان واقع شده است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان از مردم خواست ضمن پرهیز از ترددهای غیرضروری در محورهای کوهستانی استان، حتماً زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی را به همراه داشته باشند و قبل از سفر برای اطلاع از وضعیت جاده‌ها به سایت www.141.ir مراجعه کنند یا با تلفن گویای 141 تماس بگیرند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان