باند زورگیری در خیابان گاندی منهدم شد/ اعتراف سارقان به ۳۰ فقره سرقت

روز گذشته ماموران عملیات کلانتری ۱۰۳ گاندی درحال گشت‌زنی در محدوده چهارراه جهان کودک تهران بودند که به دو دستگاه موتورسیکلت با پلاک مخدوش، مشکوک و رفتار آنان را تحت مراقبت‌های ویژه پلیسی قرار دادند. سارقان در همین حین با موتورسیکلت به سرعت به سمت مردی که در خیابان در حال استفاده از تلفن همراه خود بود رفته و و اقدام به ربودن تلفن همراه وی کردند.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری پنج مرد که اقدام موبایل‌قاپی از مردم در محدوده خیابان گاندی کرده بودند، خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ علی قاسم پور در تشریح جزئیات این خبر گفت: روز گذشته ماموران عملیات کلانتری 103 گاندی درحال گشت‌زنی در محدوده چهارراه جهان کودک تهران بودند که به دو دستگاه موتورسیکلت با پلاک مخدوش، مشکوک و رفتار آنان را تحت مراقبت‌های ویژه پلیسی قرار دادند. متهمان در همین حین با موتورسیکلت به سرعت به سمت مردی که در خیابان در حال استفاده از تلفن همراه خود بود رفته و و اقدام به ربودن تلفن همراه وی کردند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ افزود: ماموران کلانتری سریعا وارد عمل شده و در صحنه حادثه حاضر شدند ولی متهمان بدون توجه به فرمان‌های پلیسی به محض رویت گشت پلیس خلاف جهت مسیر خیابان  از محل متواری شدند. در همین راستا نیز طرح مهار به اجرا درآمد و مشخصات متهمان به سایر گشت های انتظامی اعلام شد.

وی ادامه داد:‌ با اجرای طرح مهار سارقان در نهایت موتورسیکلت‌های متهمان پس از چند دقیقه تعقیب و گریز شناسایی و در عملیات های پلیسی هر دو موتورسیکلت متوقف و پنج سرنشین آن دستگیر شدند. در این حین متهمان برای فرار به سمت ماموران حمله‌ور شدند که با هوشمندی ماموران و شگرد های پلیسی زمین‌گیر و دستگیر شدند.

قاسم‌پور با بیان اینکه از متهمان دو دستگاه تلفن همراه مسروقه به ارزش 300 میلیون ریال و دو قبضه سلاح سرد و یک اسپری اشک آور کشف شد، گفت: متهمان به مقر انتظامی منتقل شده و تحت بازجویی قرار گرفتند که درجریان آن به تشکیل باند سرقت و زورگیری و 30 فقره سرقت مشابه با همدستی یکدیگر معترف شدند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با بیان اینکه متهمان همگی دارای سوابق کیفری بودند، گفت: برای این افراد پرونده‌ای تشکیل شد و آنان برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان