واشنگتن پست: عقب نشینی بزرگ اسرائیل آغاز شده است

روزنامهٔ آمریکایی به گفته یک مقام ارشد کشورش نوشته: اسرائیل هزاران نیروی خود را به عنوان عقب‌نشینی بزرگ از شمال نوار غزه خارج کرده است.

رسانه آمریکایی واشنگتن پست امروز به نقل از یک مقام ارشد آمریکایی اعلام کرد: اسرائیل عقب‌نشینی بزرگ از شمال غزه را آغاز کرده است.

به گزارش مهر، المیادین به نقل از رسانه آمریکایی واشنگتن پست امروز سه شنبه در گزارشی اعلام کرد: اسرائیل هزاران نیروی خود را از غزه به عنوان بخشی از عقب نشینی بزرگ از شمال نوار غزه خارج کرده است.

در گزارش واشنگتن پست به نقل از یک مقام ارشد آمریکایی در این ارتباط آمده است: اسرائیل به واشنگتن از قصد خود برای کاهش عملیات در مرحله بعدی جنگ خود در غزه اطلاع داده است. تل آویو به واشنگتن اطلاع داده است که بر تعداد کمتری نیرو تکیه خواهد کرد و بمباران هوایی را نیز کاهش خواهد داد.

گزارش این رسانه آمریکایی در ادامه اضافه می کند: اسرائیل به واشنگتن اطلاع داده است که نیروهای ویژه را برای از بین بردن رهبران و توانمندی های حماس مستقر خواهد کرد. تضمین های قبلی اسرائیل محقق نشد و امیدواریم این آغاز واقعی کاهش نیروها باشد.

واشنگتن پست به نقل از مقام ارشد آمریکایی افزود: «بلینکن» (وزیر خارجه آمریکا) در جلسات متوالی امروز از مقامات اسرائیل خواست تا از جنگ همه جانبه با حزب الله خودداری کنند. وی از مقامات اسرائیل خواست تا به طور جدی درباره برنامه ریزی برای آنچه پس از پایان جنگ در غزه رخ می دهد، فکر کنند. بلینکن بر اساس دیدارهایش با سران عربستان سعودی، امارات، قطر، اردن و ترکیه، طرحی برای آینده غزه ارائه کرده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان