عامل تیراندازی در اصفهان دستگیر شد

در پی تیراندازی عمدی یکی از افراد شرور و متواری شدن وی موضوع دستگیری متهم در دستور کار مأموران سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی استان اصفهان قرار گرفت.

رییس مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان از دستگیری فردی که به منظور قدرت نمایی و ایجاد رعب و وحشت در یکی از محلات شهر اصفهان اقدام به تیراندازی کرده بود خبر داد.

سرهنگ مسعود طریفی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی تیراندازی عمدی یکی از افراد شرور و متواری شدن وی موضوع دستگیری متهم در دستور کار مأموران سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی استان اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد وی در یک نزاع خیابانی با چند نفر دیگر که در یکی از میدان‌های اصلی شهر رخ داد به منظور قدرت نمایی و ایجاد رعب و وحشت در بین طرفین دعوا با اسلحه کلت کمری اقدام به تیراندازی هوایی کرده و سپس متواری شده است.

رئیس مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: سرانجام با رصد هوشمندانه و تحقیقات گسترده و میدانی صورت گرفته مخفیگاه متهم شناسایی و مأموران در یک عملیات منسجم و با هماهنگی قضائی وی را دستگیر کردند و در بازرسی از محل نیز کلت کمری مورد استفاده در زمان درگیری را نیز کشف کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به تحویل متهم به مرجع قضائی گفت: برابر قانون خرید و فروش، حمل، نگهداری و استفاده از هر نوع سلاح گرم و سرد جرم بوده و پلیس با کسانی که در این زمینه‌ها فعالیت داشته باشند برخورد قاطع و قانونی می‌کند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان