هشدار یک اقتصاددان به مسئولان:

صبر مردم به سر آمده؛ هرچه دیرتر به FATF بپیوندیم فشار بر مردم بیشتر می شود

روزنامه هم میهن در گفت و گو با محمدقلی یوسفی، اقتصاددان: هرچه دیرتر به FATF بپیوندیم، مردم نه مسئولان فشار بیشتری را باید تحمل کنند.

یک اقتصاددان گفت: هرچه دیرتر به FATF بپیوندیم، مردم نه مسئولان فشار بیشتری را باید تحمل کنند. صرف نظر از اینکه مسئولان چه می‌خواهند باید آنها بدانند که صبر مردم به سر آمده و فشارهای اقتصادی بسیار شدید شده است و ادامه آن می‌تواند نارضایتی عمومی را تشدید کند. این وضعیت برای مسئولان پسندیده نیست

هشدار یک اقتصاددان به مسئولان: صبر مردم به سر آمده؛ هرچه دیرتر به FATF بپیوندیم فشار بر مردم بیشتر می‌شود

روزنامه هم میهن با محمدقلی یوسفی، اقتصاددان درباره لزون پیوستن ایران به FATF گفت‌وگو کرده است. 

به گزارش هم میهن، بخش‌های مهم این گفت‌وگو را در ادامه می‌خوانید: 

فشارهای اقتصادی واردشده به کشور و تبعات عدم عضویت در FATF موجب شده تا مسئولان اقتصادی کشور به این درک برسند که راهی غیر از عضویت در FATF وجود ندارد.

باتوجه به اهمیت عضویت کشورها در FATF مسئولان باید بدانند که هیچ گشایشی در شرایط اقتصادی کشور در صورت تداوم حضور در لیست سیاه این گروه ویژه مالی نخواهد داشت.

 کسری بودجه فشار مضاعفی به مسئولان برای اداره امور وارد کرده است و موجب شده حتی در تامین حقوق بازنشستگان ناتوان باشند. این وضعیت در سال آینده در صورتی که وضعیت کنونی ادامه یابد، تشدید می‌شود.

هرچه دیرتر به FATF بپیوندیم، مردم نه مسئولان فشار بیشتری را باید تحمل کنند. هیچ‌گاه مقامات مسئول و ارشد کشور با تشدید تحریم‌ها دچار مشکل نشده‌اند و دغدغه‌‌ای نداشتند اما این مردم عادی هستند که با اعمال تحریم‌ها یا عدم پیوستن به FATF ناچارند، تورم و نابسامانی‌های بسیاری را تحمل کنند. صرف نظر از اینکه مسئولان چه می‌خواهند باید آنها بدانند که صبر مردم به سر آمده و فشارهای اقتصادی بسیار شدید شده است و ادامه آن می‌تواند نارضایتی عمومی را تشدید کند. این وضعیت برای مسئولان پسندیده نیست.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان