جریمه میلیاردی ۵ مدرسه غیرانتفاعی بعلت گران فروشی

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی: گزارش‌های مردمی از تخلفات انجام شده تعزیرات را مجبور کرد که شعب را برای جلوگیری از اضافه دریافتی شهریه مدارس به صورت میدانی روانه مدارس کنیم.

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی از صدور حکم بازگرداندن 20 تا 40 میلیون تومان اضافه دریافتی به بیش از هزار خانوار برای پنج مدرسه متخلف خبر داد.

به گزارش ایرنا از سازمان تعزیرات حکومتی، احمد اصانلو با گلایه از همکاری نکردن آموزش و پرورش در نظارت بر شهریه مدارس، افزود: گزارش‌های مردمی از تخلفات انجام شده تعزیرات را مجبور کرد که شعب را برای جلوگیری از اضافه دریافتی شهریه مدارس به صورت میدانی روانه مدارس کنیم.

وی از بررسی 10 مدرسه غیردولتی در شعب مهم و ملی این سازمان خبر داد و اظهار داشت: با احراز تخلف پنج مدرسه غیرانتفاعی و اثبات گران فروشی انجام شده این مدارس به پرداخت بیش از 800 میلیارد تومان جریمه نقدی محکوم شدند.

به گفته اصانلو، بر اساس احکام صادره شعب تعزیرات حکومتی، مدارس متخلف باید به هزار و 187 خانوار که در ثبت نام دانش آموزان خود وجه اضافی به این مدارس پرداخت کرده بودند، بین 20 تا 40 میلیون تومان اضافه وجه دریافت شده را بازگردانند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان