عجیب ترین مرد معتاد در ایران

وی درباره چرایی انجام این اقدام از سوی بیمار نیز گفـت: این مرد معتاد بوده و دلیل این اقدام نیز اختلال روانی ناشی از مصرف ماده مخدر شیشه بوده است.

مرد معتاد که به خاطر مشکلات روانی اقدام به بلعیدن اجسام فلزی می‌کرد تحت عمل جراحی قرار گرفت و هشت قطعه فلزی از جمله دسته قاشق از معده‌اش خارج شد.
 
به گزارش رکنا، سرهنگ دکتر توحید تیمورنژاد، جراح عمومی بیمارستان حضرت ابوالفضل فراجا با اشاره به جزئیات این عمل جراحی گفت:‌ این یک عمل جراحی نادر برای استخراج اجسام فلزی سخت از معده یک بیمار 34 ساله بود که در بیمارستان حضرت ابوالفضل فراجا در کرمانشاه انجام شد. بیمار، مردی 34 ساله با علائم شدید درد در ناحیه شکم به بیمارستان مراجعه کرد.
 
پس از انجام معاینات و اقدامات تشخیصی مشخص شد منشأ درد، وجود اجسام فلزی سخت در معده بیمار است. بلافاصله بیمار به منظور استخراج این اجسام سخت به اتاق عمل انتقال پیدا کرد و طی جراحی 40 دقیقه‌ای، هشت قطعه جسم فلزی سخت شامل چهار دسته قاشق و چهار قطعه مفتول فلزی از معده بیمار خارج شد.
 
تیمورنژاد ادامه داد:‌ بیمار از حدود یک ماه پیش اقدام به بلعیدن این اجسام سخت کرده و این اجسام سبب ایجاد زخم و خونریزی در ناحیه معده و ابتدای دوازدهه بیمار شده بود.
 
وی درباره چرایی انجام این اقدام از سوی بیمار نیز گفـت: بیمار دارای سابقه اعتیاد بوده و دلیل این اقدام نیز اختلال روانی ناشی از مصرف ماده مخدر شیشه بوده است.
 
به گفته این پزشک، درحال حاضر حال عمومی بیمار رضایت‌بخش است و پیگیری‌های درمانی و ارزیابی‌های روانشناختی از وی تا بهبودی کامل ادامه دارد.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان