یک ایرانی سرمربی تیم ملی تکواندو مصر شد

با پیشنهاد فدراسیون تکواندو مصر، مقانلو که پیشتر سرمربی سابق تیم ملی تکواندو ایران بود به عنوان سرمربی تیم ملی تکواندو المپیکی و‌ مدیرفنی تیم‌های ملی تکواندو کشور مصر معرفی شد.

بیژن مقانلو سرمربی تیم ملی تکواندو و مدیر فنی تیم‌های ملی مصر شد.

به گزارش طرفداری، با پیشنهاد فدراسیون تکواندو مصر، مقانلو که پیشتر سرمربی سابق تیم ملی تکواندو ایران بود به عنوان سرمربی تیم ملی تکواندو المپیکی و‌ مدیرفنی تیم‌های ملی تکواندو کشور مصر معرفی شد. طبق توافق مقانلو با فدراسیون تکواندو مصر، قرار است مقانلو تا المپیک 2024 پاریس هدایت تیم ملی تکواندو این کشور را برعهده داشته باشد.

بیژن مقانلو 29 مهرماه سال 1402 پس از 15 ماه همکاری از مسئولیت خود به عنوان سرمربی تیم ملی تکواندو کشورمان به دلیل اختلاف سلیقه استعفا کرد و به پیشنهاد فدراسیون تکواندو مصر پاسخ مثبت داد. او از سه روز پیش در این کشور حضور یافته و هدایت تیم ملی تکواندو این کشور را بر عهده گرفته است.

تیم ملی تکواندو مردان ایران با سرمربیگری بیژن مقانلو در سال 2015 با کسب سه مدال طلا و یک مدال نقره برای دومین بار قهرمان رقابت‌های تکواندوی قهرمانی جهان در روسیه شد. این دومین قهرمانی تیم ملی تکواندو در رقابت‌های قهرمانی جهان بود، چرا که تکواندو ایران در سال 2011 با رضا مهماندوست موفق شده بود در کره جنوبی برای اولین بار قهرمان جهان شود. 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان