روشویی، ۲۰ مدل برای دکوراسیون خانه های جورواجور!

تجهیزات سرویس بهداشتی: حضور برخی فضاها در خانه ضروری و اجتناب ناپذیر است. یکی از این فضاها فضای سرویس بهداشتی و حمام است

تجهیزات سرویس بهداشتی: حضور برخی فضاها در خانه ضروری و اجتناب ناپذیر است. یکی از این فضاها فضای سرویس بهداشتی و حمام است. این روزها بسیاری از افراد ساکن در خانه و همینطور طراحان و دکوراتورها، به سراغ طراحی این فضا رفته اند. همه ی ما می دانیم که روشویی یکی از مهمترین ارکان فضای سرویس بهداشتی محسوب می شود. بنابراین طراحان برای زیباتر شدن و متفاوت تر شدن سرویس بهداشتی، دست به طراحی و استفاده از مدل های مختلف روشویی زده اند و در این راه موفق هم بوده اند. امروز در این مطلب از چیدانه می خواهیم به تماشای 20 مدل روشویی زیبا و متفاوت بنشینیم. با ما باشید.

روشویی کابینتی

امروزه استفاده از روشویی کابینتی در بین مردم رواج گسترده ای پیدا کرده است. این مدل روشویی ها هم دارای طراحی خاصی هستند و هم به لحاظ کاربردی مناسب فضاهای مخصوصا کوچک می باشند.

روشویی سنگی و مدرن

تقریبا همه ی ما روشویی های چینی قدیم را به خاطر داریم. در روند تغییر و بازطراحی آن روشویی ها، امروزه شاهد انواع روشویی سنگی و مدرن هستیم. این روشویی های سنگی و زیبا، در مدل ها و طرح ها و رنگ های مختلفی طراحی شده اند.

روشویی کلاسیک

انتخاب مدل روشویی برای فضای سرویس بهداشتی، کاملا بستگی به سبک کلی دکوراسیون خانه و سلیقه ی افراد دارد. بسیاری از ما ایرانیان به سبک کلاسیک علاقه ی زیادی داریم. پس می توانیم به راحتی روشویی دلخواه خود را از میان انواع روشویی کلاسیک انتخاب کنیم.

روشویی خاص و دست ساز

طراحان با سلیقه دست به طراحی روشویی های دست ساز خاص و منحصر به فرد هم زده اند. آن ها با متریال های مختلفی مانند شیشه، سنگ رودخانه ای، سنگ تراش نخورده، صفحات کوارتز و ... روشویی های بسیار زیبایی را تولید کرده اند. در ادامه می توانید برخی از این مدل های خاص روشویی را ببینید.

برای تماشای نمونه عکس های بیشتر از فضای سرویس بهداشتی و روشویی، می توانید به بخش عکس های دستشویی در گالری عکس رفته و با مدل های بیشتر روشویی و همینطور دکوراسیون سرویس بهداشتی آشنا شوید.

نویسنده: معین قوی ؛ تحریریه چیدانه

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر