علم‌الهدی: دست نامزد‌ ها را برای تبلیغات باز بگذارید؛ خودشان مردم را برای حضور در انتخابات تهییج می‌کنند

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی: دست نامزد‌ ها را برای تبلیغات باز بگذارید. شورا‌های اجرایی و نظارت اگر اندکی با دست باز رفتار کنند، نامزد‌ها خودشان مردم را برای حضور در انتخابات تهییج می‌کنند.

علم‌الهدی نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی با تأکید بر ضرورت توجه به اصناف با هدف افزایش مشارکت مردمی خاطرنشان کرد: این موضوع خیلی مهم است. هنرمندان، ورزشکاران و اقشار مختلف بازاریان این ظرفیت را دارند که توجیه شوند و از کمک آن‌ها برای برگزاری پرشور انتخابات بهره بگیریم. در حال حاضر، کمتر از 50 روز به انتخابات باقی مانده و این عرصه باید با مشارکت خود مردم مدیریت شود.
 
به گزارش جماران؛ نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی، گفت: دست نامزد‌ها را برای تبلیغات باز بگذارید این فضای باز اگر چه مهم است تا انتخابات با شور و نشاط ملی برگزار شود، اما ساحت قدسی امام رضا (ع) مهم‌تر است و توجه کنید فضای انتخاباتی بستری را برای هنجارشکنان فراهم نکند.
 
سید احمد علم‌الهدی در یکصد و چهل و چهارمین جلسه شورای فرهنگ عمومی خراسان رضوی که امروز با حضور مدیران شهری، مسئولان استانی و فرماندهان رده‌های مختلف نیرو‌های مسلح استان برگزار شد، اظهار داشت: شور و نشاط انتخاباتی با فعالیت نامزد‌ها حاصل می‌شود. دست نامزد‌ها را برای تبلیغات باز بگذارید. شورا‌های اجرایی و نظارت اگر اندکی با دست باز رفتار کنند، نامزد‌ها خودشان مردم را برای حضور در انتخابات تهییج می‌کنند.
 
وی افزود: البته این فضای باز اگر چه برای ما مهم است تا انتخابات با شور و نشاط ملی برگزار شود، اما اینجا ساحت قدسی امام رضا (ع) از همه چیز مهم‌تر است، بنابر این توجه کنید فضای انتخاباتی بستری را برای برخی هنجارشکنان فراهم نکند.
 
نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی با تأکید بر ضرورت توجه به اصناف با هدف افزایش مشارکت مردمی خاطرنشان کرد: این موضوع خیلی مهم است. هنرمندان، ورزشکاران و اقشار مختلف بازاریان این ظرفیت را دارند که توجیه شوند و از کمک آن‌ها برای برگزاری پرشور انتخابات بهره بگیریم. در حال حاضر، کمتر از 50 روز به انتخابات باقی مانده و این عرصه باید با مشارکت خود مردم مدیریت شود.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان