حمایت ماهرشالا علی بازیگر برنده اسکار از شاعر فلسطینی

ماهرشالا علی بازیگر هالیوودی و برنده ۲ جایزه اسکار از معدود چهره های مشهور هالیوودی است که مکرر خواستار آتش بس در غزه و توقف کشتار مردم بی دفاع شده است.

ماهرشالا علی برای خانواده شاعر فلسطینی پول جمع می کند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از لیت هاب، ماهرشالا علی بازیگر هالیوودی و برنده 2 جایزه اسکار از معدود چهره های مشهور هالیوودی است که مکرر خواستار آتش بس در غزه و توقف کشتار مردم بی دفاع شده است.

بازیگر «مهتاب»، «کتاب سبز» و «دنیا را پشت سر بگذار» پس از امضای نامه هنرمندان در اکتبر، بارها و بارها در اینستاگرام خواستار توقف کشتار فلسطینی ها شده است.

این هفته او تلاش کرده تا از شهرت خود برای جمع آوری پول استفاده کند تا کمکی برای شاعر جوان فلسطینی محمد القدوا شود که قصد دارد خانواده اش را از غزه خارج کند. در همکاری با فستیوال ادبی فلسطین، علی ویدیویی تهیه کرده که با اشاره به شعر «در جستجوی حیفا» سروده القدوا از هواداران خود می‌خواهد به تلاش برای جمع آوری پول برای وی بپیوندند تا این شاعر بتواند خانواده اش را از شهری ویران شده توسط رژیم صهیونیستی نجات دهد.

ماهرشالا علی در حالی که شعر این شاعر فلسطینی را روخوانی می کند، یادآور می‌شود که وی برای خارج کردن خانواده اش به 2 هزار دلار نیاز دارد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان