نماینده ولی فقیه در سپاه: مکتب حاج قاسم مکتب سربازی امام زمان و ولی خدا است

نماینده ولی فقیه در سپاه مکتب حاج قاسم را الهام بخش توصیف و تصریح کرد: مکتب حاج قاسم مکتب سربازی امام زمان و ولی خدا است و در این مکتب شهادت و نثار جان، دست یافتن به حیات طیبه است.

حاجی صادقی با بیان اینکه امروز دشمنان ما بیش از هر زمان دیگری افول یافته و ذلیل شده‌اند اظهار کرد : تنها با فهرست کردن فتنه‌های دشمنان در این چهار دهه علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت ایران به مجاهدت‌های معجزگون یاوران انقلاب پی خواهیم برد.
 
به گزارش سپاه نیوز، عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جمع نخبگان و پیشکسوتان بسیجی با گرامیداشت ایام ماه رجب، از این ماه مبارک به عنوان مقدمه همنشینی با خدا، مبدا تحول و تمرین بندگی نام برد و با بیان اینکه به رغم فراز و نشیب‌ها، انقلاب اسلامی هیچگاه متوقف نشده است گفت: با راهبری و هدایت های حکیمانه امامین انقلاب اسلامی و مجاهدت‌ و جانفشانی های صورت گرفته، انقلاب اسلامی ایران طی این 4 دهه از چالش‌ها، فتنه‌ها و مخاطرات مقتدر و سربلند بیرون آمده است.
 
وی با بیان اینکه امروز دشمنان ما بیش از هر زمان دیگری افول یافته و ذلیل شده‌اند اظهار کرد: تنها با فهرست کردن فتنه‌های دشمنان در این چهار دهه علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت ایران به مجاهدت‌های معجزگون یاوران انقلاب پی خواهیم برد.
 
حاجی صادقی زمینه سازی نهضت ظهور را از رسالت‌های مهم انقلاب اسلامی برشمرد و تصریح کرد: امروز حضور و نقش آفرینی موثر پیشکسوتان در صفوف دفاع از انقلاب اسلامی خنثی کننده توطئه‌های دشمنان است.
 
وی تقویت ایمان، اعتقاد و انگیزه را از مصادیق بارز جهاد تبیین برشمرد و اظهار کرد: مهم‌ترین عامل کسب توفیقات فردی، اجتماعی و سیاسی اتصال هرچه بیشتر به خدا است.
 
نماینده ولی فقیه در سپاه در ادامه گفتمان و مکتب حاج قاسم را الهام بخش توصیف و تصریح کرد: مکتب حاج قاسم مکتب سربازی امام زمان و ولی خدا است و در این مکتب شهادت و نثار جان، دست یافتن به حیات طیبه است.
 
وی مبنایی‌ترین موضوع در تقابل با جنگ ترکیبی دشمن را جهاد تبیین عنوان و تاکید کرد: امروز بزرگترین رسالت ما جهاد تبیین است تا هم فتنه دشمن دفع گردد و هم اعتقاد و باورهای افراد در جبهه خودی قوام و ارتقا یابد.
 
حاجی صادقی در پایان با اشاره به عملیات روانی و رسانه‌ای گسترده جبهه استکبار با هدف القای یاس و ناامیدی در افکار عمومی، میدان خدمت رسانی بسیج را از بزرگترین عرصه های مبارزه با استکبار توصیف و تصریح کرد: یکی از بهترین راهکارهای جهاد تبیین بیان کارکردهای بی بدیل بسیج در  خدمت رسانی به مردم است.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان